• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Ayrılınca kendine zarar vermekle tehdit eden insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?

Yokkkartıkkkkk
Yokkkartıkkkkk Takip Et
Xper 6 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Gerçekten sevdiği için mi yoksa piskolojik sorunları mı var.
Ayrılınca kendine zarar vermekle tehdit eden insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Kusura bakma onların ben ta analarının a#mina koyayım. 2 tane kızdan ne çektim. İntihar edicem , intihar edicem diye diye hayatımı s#ktiler hastasiniz diyorum tedavi olun diyorum. En sonunda beni hasta ettiler a#mina koydumunu delileri ge#bersin itler.

    0
    90 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Analarını karıştırma. Çok çekmişin belli ama analarına küfür etme kendilerine et :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana yemin ediyorum. Onların ikisini de pskiyatriye gitmeye ikna edemedim. Ben onlar yüzünden kaç ay tedavi gördüm tam 72 gün her gece intihar ettiği kabuslari görüp günde 2 saat uyku uyudum. Az bile sulalerini s... yim. hasta mahluklar.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abo çok kötü yaa. Abicim yanlş anlamazsan 2siyle aynı anda mı görüşüyodun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Birisi eski eşim yilllarca bosanamadim. İntihar ederim diye diye. Ondan zor kurtuldum. Sonrada 2 sene önce bir kızla tanıştım o da öyle yaptı. ikisinde de çok çektim. Tanıştığım günlere lanet edip edip durdum hep. Düşün emniyete bile haber verdim ölecek üstüme kalacak diye. Bırak Allah bir daha öyle bir insanla tanistirmasin beni. Ölene kadar bekar kalayım , sevgilim olmasın bunlar gibi biri olacağına.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Herkese yapamazlar onu da vicdanımızı çok belli ediyoz galiba. Abi bi de yapar yapar yani belli mi olur insan gerçekten kolayca napıyosan yap da diyemiyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana sor. Düşün ya emniyete bile haber verdim. Gittiler kızın evine bakmaya , sinirlerimi mahvettiler. Böyle hasta sevgilimi olur.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Sanırım hayatımıza aldığımız insanlar tek tip oluyor. Ya da biz böyle davranmalarına müsaade ediyoruz. Bi de diyelim biriyle ayrıldın başka biriyle görüşmeye başladın rahatsız olduğun şeyleri katlanamayacağın şeyleri anlatıyosun onlar yapmıyosa da yapmaya başlıyo

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      Abi çok geçmiş olsun kurtulmuşsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kingbey45 aynen , Allah düşmanına göstermesin böyle kişileri.

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      Ya abi benimde kız arkadaşım var biraz psikoljik bir promblerimi var terapiye filan gidiyor ben aryrsılsam bir şey olur diye korkuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onlara takilmiyorum. Kim ne yaparsa yapsın. Benden ayrılsın gitsin ge#bersin. Ama ayrılmak istiyorsun. Belli hasta , psikolojik olarak zarar veriyor sana, ayrilamiyorsun , intihar edicem, intihar edicem ayrılırsan. Seni mecbur bırakıyor. İstemiyorsun , katlanamiyorsun ona , daha açığı sanki zorla tecavüze ugruyorsun susuyorsun o durumdasın. Kurtulamıyor sun. İntihar sebebim sensin diyicen falan. Ayrilamiyorsun off çok çektim o iki itten.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      @Kingbey45 seviyosan yanında olabilecek gücü görüyosan kendinde bırakma bnce (lafınıza giriyom ama:)) ama sewmiyosan hiç uzatma bence

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Allah sana onları unutturacak birini versin inşallah. İnan bni intihar etmekle tehdit etse kesinlikle ayrılamazdm kendini kesti diye bile barıştım. Dayanamadm sewiyom zaten sadece piskolojimi bozuyo. Beynim ağrıyor resmen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kingbey45 arkadaşım benimde ankisitiye sevgilimde oldu. Hep destek verdim onda sıkıntı yok. Gene öyle bı kız olsa başımın üstünde yeri var. Sorun o değil bunlar intihar ederim birakmazsin demeleri. Mecbur etmeleri, senin içini kemirmeleri sıkıntı. Anksiyete olan kizla , hiç sıkıntı yaşamadım ayrıldık herkes yoluna gitti. Bunlar deli diyorum hastalığı asmışlar bunlar.

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      @Yokkkartıkkkkk Ya korkıyorum ya valla başıma iş gelicek diye :( daha gençim çok psikoljim bozulur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte bende onu diyorum. Onlar tedavi olmadı , onlar yüzünden ben aylarca tedavi olmaya çalıştım. Sonunda beni deli ettiler. Sende bı sene sonra tedavi olmaya çalışırsın böyle giderse o zaman dediğimi çok iyi anlarsın.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      @Kingbey45 aynen düşüncesi bile insanın piskolojisini bozmaya yetiyo kardeşim vala ama uzatırsan daha kötü olur onun için sewmiyosan hiç uzatma. Ben sewdiğim halde katlanamaz hale geldim

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      Deme be abi valla direk ayırlcam ozaman valla uğraşamam ben

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Bnde de anksiyete var sosyopati olanı. Kimseyi tehdit etmiyorum yapacağmı kimsenin ruhu bile duymuyo:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kingbey45 intihar ederim ya da o tür muhabbet ediyorsa direk ayrıl. Yok sadece yaşadıkları, hayatında kötü şeyler yaşadığı için destek alan biriyse sakın ayrılma , o kişiden zarar hiç gelmez hatta sana çok bile değer verir.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      @Kingbey45 düzgün ayrıl ama kızı kötü etkileme yaşınız küçük mğ annem izin vermiyo falan :)

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      İntihar ederim demez herhalde abi daha kötü olucak oda boktan bir durum ama en iyisi uzatmadan ayrılmak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen daha ablam sevgili iken dayanamıyorum diyorsun. Evliyim ayrı yataklarda yatıyoruz. Nefret ediyorum ondan biliyor , bosanamadim yıllarca, o eve girip onunla aynı odada mecburen oturmak nedir gel bana sor. Evlen birde o zaman gör sevgimi, aşk mı. Daha iyi anlarsın.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok yok kalsın Allahım sen beni koru.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kingbey45 bekle biraz daha biraz topladım kendini sonra kırmadan yavaşça ayrıl. Ayrıl da diyemem aslında teşhisi ne. Bir de tedavi olmaya çalışan kisi , hastalığını biliyor, kabul ediyor demek bu kişilerden zarar gelmez, ayrılma bence, sadece şizofren veya bipolarsa ayrıl kırmadan yavaş yavaş birden bırakmadan.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Nası dayanim abi yatıyorum kawga kalkıyorum kawga ekmek almaya gidiyorum niye haber vermeden cıktın uyuyorum telefonun niye sessizde kimle konuşsam ekran resmi atıyorum nası katlanim bana da yazık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ablam yavaş yavaş yolunu al kurtul ondan, derler ya ben yandım sen yanma. Ankisitiyende varmış , psikolojini tamamen bitirir. Hayatın boyunca toplayamazsin kendini.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdiden senin canını yemiş birde evlencen mi onunla. Kurtul kurtul.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Aynen abi piskolojim çok düzgün olsaydı belki ona da faydalı olabilirdim toplayabilirdim ama o kadar gücüm yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Toplayamazsin. Bütün hastalıklarda yardımcı olursun. Ama şizofren ve bipolar olanı asla. Bunlar deli diyorum. Faydan olmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendini kesiyormus. Sizofrendir iyileşme ihtimali yok.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      şu an ayrıyım. Üzülüyom bi de napim 4 bucuk yıl kolay mı zaten24 yasndaym ömrümü yedi resmen

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abi bende kendimi kesiyodum karnım bacaklarım kollarm komple kesik deli miyim ben ama kimseyi tehdit etmiyodum kestikten sonra gören görüyodu:) artk yapmıyom ama bıraktm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boşver üzül. İlersini düşün rahatlarsın. 2 gün uzulucen diye bir ömür acı çekmeye değer mi. Birde 5 senelik sevgilisine güvenmeyin baskı yapıyor yuh.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Hee cok da güvenilir bi insanım bi de sade bi insanım öyle dikkat ceken bi insan falan da deilm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ankisitiye bende de var. O kesme işini de sor bana kollarım, vücudum kesik içinde. Onu millete demedim benden ayrılırsan keserim kendimi, öldürürüm kendimi diye. Delirdim sinirden , yaşadıklarımdan her yerimi kestim zamanında. Şimdi salakmisim diyorum. O sevgilin senden ayrılırsa kesiyormus. Bu ne seni kendine esir etmeye çalışan akıl hastası deli.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Valla sinirden mi neyden bilmiyom kendi kendime gülüyom onlara diyok ama biz yatcaz galiba hastaneye :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok uzun süre olmuş , sana hala nasıl güvenmez. Anlamıyorum onların düşündüklerini. 5 sene yanlışı olmamış bı bakkala gidince mi olacak. Yapmak isteyen aynı yatakta yatsan karın olsa gene yapar. Bilmiyorum ve anlamıyorum onları.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlattım sana ankisitiyem 2 buçuk sene hiç tetiklemedi. Çok rahattım tedavide bitmişti. Bu kız intihar edicem diye diye delirtti resmen beni. Tedavi olmaya başladım yeni yeni 6 ay oldu kendime geleli. Senin de sonun ben gibi olacak. Psikiyatri demişti zamanında, bize gerçek hastalar gelmez, onların hasta ettikleri gelir diye. Doğru söylüyor onlar hiç tedavi olmadı , onlar yüzünden ben tedavi oluyorum hep. Sende hazırlikli ol.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok abi ben düzenli ilaç kullanamıyom iki üç kerede içiyom hepsini :) ama bi piskolog wardı bn ona gidiyordum içerdeydim bn ozmn oda c. Evi piskoloğuydu o bna hiç bi ilacı kullandırmıyodu ama adam gerçekten mesleğinde o kadr iyiydi ki bana her dediğni yaptırıyodu cocuk gibi resim yaptırıyodu. Kitap okutuyodu. O bna çok iyi gelmişti ilaca gerek olmadığnı anlamştm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende mi yattın cezada ben gene son 3 ay yattım yeni 15 gün önce çıktım. bi daha girmem diyorum da iki tane dosyam daha var toplamda 11 aylık iki dosya. Yatilmiyor ama tekerrür oluyor bakalım ne çıkacak sen ne kadar yattın. Ne yaparsan yap geçici süre yardımı oluyor ama travma yaşadınmi gene nuksediyor, engel olamıyorsun. İlac mecbur oluyor.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Tramva olduğunu nası anlıyoz abi 2 bucuk sene yattm korona iznindeyim belki biliyondur. Acık mahkumlarını izne cıkardılar ya bn de o izinle cktm temmuzda bitiyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun benim ki zorlama hapis, kapalida yattım. Travma ailende sorunlar başlar, sevgilimde sorunlar başlar, uykusuz kalırsın günlerce , yemek yiyemezsin. Gibi gibi merak etme anlarsın dünya üstüne gelir.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Ha bu kadr basitmiymiş tramva :) tm skntı yok alışkınım pek kimim kimsem de yok zaten kawga etmeye kendimle ediyom telefonla buzdolabıyla şarz aletiyle falan :)

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Tabi sewgilim hariççççççç o warken başka hiçbişeye zaman bulamıyodum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sivaslı misin , Bağcılar'da misin.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Adana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pardon orayı unuttum , siz güneşe ateş ediyordunuz doğru. Oradanda çıkıyor. Kozan de birde tam olsun. Kozan dan çok arkadaşım öldü hepsi psikopat istinasiz. Adananin suyundan psikopatlik akıyor.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok abi ceyhan :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun çok yatmissin. İnşallah bir daha dusmezsin diyicem de. Bende bu son diyorum hep gene bokluyorum.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      İzindeyim abi mecbur gircem :) saol sana da geçmiş olsn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Az kalmış bitmiş artık.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok 3 sene var :)

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      @Yokkkartıkkkkk abla sende normal değilmişssin kendini kesiyormuşsusun peki hiç kendinle filan konuşuyordudmun

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      @Kingbey45 onu yapmayan var mı kardeşim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      11 yıl mi aldın çok almışsın. Ama şimdi çok cezalar arttı. Yeğenim uyuşturucu satmaktan 15 yıl 8 ay aldı. 3 senedir içerde. Senin ki de öldürmeye teşebbüs gözüküyor. Açıkta izin günlerini bekleyip geçirirsin. Sabır etmekten başka şansın yok, sadece şeytana uyma izinli olduğunda firara kalkma, o zaman kapalıysa gidiyorsun biliyorsun infazı yakma bitecek sayılı gün.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yk abi benim de uyuşturucu yardımseverlik başımı yaktı torbacıya yardm edilir mi:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok vermişler. Satıcıya 15 yıl cakiyorlar. Başka arkadaşım yattı sen gibi 3 yıl. yatti. sana fazla vermişler ama bosverdim artık. Kanunlar çok berbat oldu. Sustalı çakı yakalattim 5 ay verdi. Eski suçlarım olduğu için paraya da çevirmiyor. Kavgadan da 6 ay verdi. Şimdi onları bekliyorum. 3 ay da yeni yattım. Hakim tekerrure soktu bekliyorum bende haber. Ne yapalım çekileceği varmış.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      10 sene aldm 11 değil uyusturucu 4/3 yatıyor abi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende tahmini yazdım. Yattigin, yatacağın falan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      10 sene düzde vermezler üstüne bir ay 3 gün gibi ekleme yapıyorlar. Onu da abinin biri dedi , düz cezaları genelde Yargıtay bozuyor diye kusurlulari bozmuyor diye bana da 6 ay 8 gün verdi bozmadı. Daha önce bı davam da 6 ay verdi bozmustu Yargıtay. Abi dedim dalga geçmiyorsan öyle oldu demiştim.😃

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok abi gün olanları bozmuyor. 8 gün varya senin direk onasın diye o günü katmış hakim seneyle alakalı değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bozmadı işte. Ben alıştım artık 32 tane davam olmuş , zaten hangi mahkemeye çıksam direk ceza kesiyor. İfade versem ne olur vermesem ne bu 3 ay cezayı da itiraz ettim. Belliydi yatiracaklari iki mahkeme oldu gitmedim boşuna , nasıl olsa yaticam dedim. Gittim yattım çıktım.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abi naptın 32 dosya ya sen de mi adanalısın yoksa:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Trakyaliyim. Bende p#c büyüdüm. Hayatımız dışarda, sokaklarda geçti.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Hıı roman msn macır mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burada roman çok az dışardan çok gözüküyor. çok il gezdim bizden fazla roman var diğer şehirlerde. Bizim yüzde 90 inimiz muhacir dir. Bizimkilerde Balkan harbinde gelmişler buraya.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Bizde macırız:)

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Bulgaristan göçmeni msnz yunanistanmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Annem kosava , baba tarafim Bulgaristan ve Makedonya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizinkiler nereden.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Bulgaristan :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Adana da ne işiniz var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Trakya ile Bursa'da Bulgaristan göçmenleri.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abi bizimkiler buraya gelmiş:) ne yapim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok uzağa kaçmışlar. Buradakiler paso bulgara kumar oynamaya gidiyorlar. Yakın o yüzden kaldılar galiba. Ben almadım çifte vatandaşlık. Cifte vatandaşlık alan çok fazla. Yanımdan kalkiyorlar akşam yemeğini Yunanistan sahilinde yiyorlar gece kalıp sabahı dönüyorlar. Yeğenim Tır şoförü arada rakı getiriyordu. 2 litre rakı 50 TL ye alıyor. Burada 35 ligi 100 lira. İspanya da şimdi , haftaya gelecek 1 litre viski getircekmis bana. Ah kafam ah almadım ya çifte vatandaşlık.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      He ben öyle bişe duydum biz alabiliyomuşuz vatandaşlık doğru mu

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Macırlar niye bu kdr alkolik aceba kadınları değil erkekleri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ailen ugrasirsa vatandaşlık alabilir. Alkol sevilmez mi. Bu arada kadınların da hemen hemen hepsi içer. Adabiyla alkolü eğlence olarak kullanılır burada.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok burda da kadınlardan içen içiyo ama erkekler cok içiyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim buranin kültürü olmuş. İki ablam içer, eski eşim , kaynanam herkes içer. Burada içki olayı , kahve içer gibi. Eğlence amaçlı içilir. İçkiden burada ne suç, ne kavga kolay kolay hiç olmaz. İcmek güzeldir.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      😂 Memleket alkolik :) alışmış ya bünyeniz ondan olay olmuyodur. ya da bi yerde durmasını biliyonuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok farklıyız. Doğulu çocuklarla tanıştım. Sizin yariniz kadar biz içsek her gün cinayet olur diyorlar. Bizimkiler, içince davul , zurna caldirir, göbek atar. Buyuk ablam çok nadir içki içer , mesela içsin bütün gece göbek atar , hasta oluyorum onun ickisine. Buralarda barlarda, restaurantlar da , işten çıkmış kız grubu gelir masa kurar içerler, kimse laf atmaz satasmaz. Keyfini çıkarırlar. Anlatmaya bitmez. Gece 2 de bir kız evi çok ücra da olsa evine giderken kimse laf bile atmaz. İçkiyi zevk için içilen yer. İnanırmisin 40 yaşındayım bu yaşıma kadar 3 tane cinayet gördüm koca ilde. suc oranı yok denecek kadar az. İnsanlar keyif , eğlence derdinde

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Aaa ne değişik gerçekten. Burda gece 2 de cıkacan da kimse laf atmıycak bi de masa atıp keyif yapacan aslnda olması gereken o da karaktersiz insanlar yüzünden esir gibi yaşıyoz. Burda zaten silah sesi duymadığmız gün yok haberlere hepsi cıkmıyor ama dewamlı birileri birilerine sıkıyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burada kimsede silah göremezsin. 20 yılı geçmiştir burada bir kıza laf atilmamistir. İsteyen kız istediği saatte , istediği gibi mini etek, shortla gezer kimse rahatsız etmez. Üniversiteye gelenlerin çoğu burada kalıyor gitmek istemiyorlar memleketlerine , farklı buralar.

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Hmm. Farklı bi ülkeden bahsediyo gibisin abicim. Ben şok ben iptal :) memleketi terk etmeyi düşünüyorum. Ben tüm türkiye aynı sanıyodum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Trakya çok farklı. Milletle dalga geçiyoruz , Biz Avrupa liyiz beya diye. Çok yer gezdim , en sonunda anladım. Bizim buraları çok farklı.

      Yorumla
    • Kingbey45
      Kingbey45
      +1 yıl

      Sohbet nereye kadar gelmiş :DSA:DSA:D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kingbey45 aynen.😃😃😃

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Harbiden siz awrupalısınız @kingbey45 bu soruyu kaldırcam bütün foyalarımz meydana cıktı :) piskolojik sosyolojik bütün sıkıntıları yazdk

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Üzülüyorum onlar için..
    Keşke insanlar en çok kendini sevse

    1
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Hangimiz en çok kendimizi seviyoruz ki

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

10

Cevap

  • abonded
    abonded Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    2. seçenek ve kendine zarar verirse vebali boynuma değil kendi kaybeder

    1
    0 Yorumla
  • nurrrt1
    nurrrt1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Psikolojik tabıkıde psıkopat hatta benımde vardı bı tane boylede zor kurtuldum kurtuldum sayılmazda daha uzak durun oylelerden sorun oluyo gerçekten

    0
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      :) yani ben olsam söyleyerek yapmam bunlarınki bildiğn tehdit

      Yorumla
  • görüşpaylaşanerkek
    görüşpaylaşanerkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Psikolojik sorunları olduğundan.

    1
    0 Yorumla
  • Aleyna12212
    Aleyna12212 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Çok saçma hareketler tabiiki

    1
    0 Yorumla
  • Red_Lady
    Red_Lady Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Onunki ilaç gibi bağımlılık oluyor sevgi değil.

    0
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Bence de değişik bişe

      Yorumla
  • yagizefesis
    yagizefesis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne yaparsan yap derim

    0
    2 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Emin misin

      Yorumla
    • yagizefesis
      yagizefesis
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • canddan
    canddan Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Büyük sorunlari var kaç

    0
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      :) malesef bazen yapacak hiçbişe kalmıyo

      Yorumla
  • Coollife01
    Coollife01 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 510 cevap paylaştı.

    Psikolojik , ya da taktik savaşı

    0
    4 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Piskolojik galiba düzeltmeye çalışır mıydınız siz olsanız

      Yorumla
    • Coollife01
      Coollife01
      +1 yıl

      Değecek biriyse evet

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Ama güçlü olmak lazım

      Yorumla
    • Coollife01
      Coollife01
      +1 yıl

      Bir çok yanı var tabiki. Güçlü olmak bazen çözüm olmuyor

      Yorumla
  • yarımkiloyanak
    yarımkiloyanak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Psikolojik sorunlar

    1
    0 Yorumla
  • poyraz_asayiş
    poyraz_asayiş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Onlar geri zekalının önde gideni

    0
    11 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Zekayla mı alakalı sence

      Yorumla
    • poyraz_asayiş
      poyraz_asayiş
      +1 yıl

      Aynen zekayla bence

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abi sen polis misn

      Yorumla
    • poyraz_asayiş
      poyraz_asayiş
      +1 yıl

      Evet ksrdeşim

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Nerde

      Yorumla
    • poyraz_asayiş
      poyraz_asayiş
      +1 yıl

      İstanbul

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Hıı tamam

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abicim sana mesaj olarak bişe sorabilir miyim

      Yorumla
    • poyraz_asayiş
      poyraz_asayiş
      +1 yıl

      Sor kardesim

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Mesaj atamıyomuşum ben burdan sorim. Korona iznindekiler kimliklerini alabiliyo benim yattığm cezaewi uzak gidip alamıyom burda kayıp diye cıkarsam skntı olurmu biliyonmu

      Yorumla
    • poyraz_asayiş
      poyraz_asayiş
      +1 yıl

      Sana istek attım kabul et

      Yorumla
  • QuiZMa
    QuiZMa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    ergen

    0
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Ergen de demeyelim de bilmiyorum

      Yorumla
  • Melihx34
    Melihx34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sıkıntılı, deliler hastanesine bi görünsün

    0
    1 Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      O kdr değildir ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır psikolojik bu

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    BOŞ YAPIYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ama bir tanığım kendini öldürdü oda var sıkıntılı tipler

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Yok gerçekten zarar verebilecek bi insan üzerinden sordum

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Abo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ne oldu

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Öldürmüş ya kendini Allah korusun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen ya benim tanıdğım sevgislimiş bende üzüldüm ailesi habire geliyor sizin yüzünden diye adamlar taşınıcak yakında

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Napsın onlar da Allah korusun ya kimseye sebep etmesin Allah bizi yaşanır mı o azapla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin problem nedir sevgilinmi tehdit ediyor

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Artık değil. Sürekli kawga sürekli kavga dayanamıyodum artk hala başım ağrıyo yemin ederim. Neyse ayrldm. Sürekli kendini kesmekle falan tehdit ediyodu aldırmadm. Sabah bi kalktm büsürü mesaj atmış sokakta kendini kesmiş gittim mecbur barıstım. Dewam etmesin diye. Şimdi tekrr ayrldm bilmyrm nolck

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok boktan bir durum ne diyeyim kimseyi yanlış yönlendirmek istemiyorum

      Yorumla
    • Yokkkartıkkkkk
      Yokkkartıkkkkk
      +1 yıl

      Keşke biraz vicdansız olsaydım

      Yorumla
  • Bilmişaygır
    Bilmişaygır Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saall gitsin hacı

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Ayrılınca kendine zarar vermekle tehdit eden insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendine zarar verenler hakkında ne düşünüyorsunuz? 9 cevap verildi
Size zarar veren insanları hayatınızda tutar mısınız? 7 cevap verildi
Kendini acındıran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 57 cevap verildi
Kendini size acındıranlara tavrınız ne oluyor? 13 cevap verildi
Sizi yaralamaya çalışan, kanatmaya çalışan insanlara nasıl davranırsınız? 7 cevap verildi
Size varlığı ile zarar veren ama kopamadığınız insanlar var mı? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨