Hatta bu sakinliğimden kendimde korkuyorum... Hiçbir şekilde sakinleştirici ilaçlarımıda almıyorum.. Öylece oturup krizi bekliyorum. Bazen seçimlerde yanıltıya düşeriz ama bunun hesabını kim verecek? Bunada mı Tanrı sessiz kalacak 😔
Dünden beri aynı yazışmaları okudum sabaha kadar. Delirmiş olabilirmiyim?
Senin suçun değil, lütfen kendine kızma.. Arsızın yüzüne tükürsen Yarabbim şükür der, arsız insanlar böyledir. Arsiza tek kelime laf söyleme, anlamaz, seni deli eder. Niye kendine bunu yapıyorsun? Adam zaten seni delirtmek istiyor, sen niye ona istediğini veriyorsun kriz geçirerek? Senin ne suçun var? Bilmiyordun, kendine haksizlik yapmaktan vazgeç ve sevin böyle bir pislikten kurtulduğun için.. Onun cezasını hayat verecek hiç üzülme
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sadece ben mi aptalim ne 2ci ilişkimdede aldatıldım bu üzücü
Bu senin suçun değil, hirpalama kendini, biraz ayrılık molası ver, kimseyi alma hayatına.. Sağlıklı düşünürsen sağlıklı kararlar verirsin ama sağlıklı kararlar vermek için hayatına bir süre kimseyi almamalısın
yalnız kalmayı yalnızlığa alışmayı sevgilisizde yaşamayı öğrendiğiniz zaman daha az hata yapacaksınız. sevgiliniz olmak zorunda değil bi süre yalnız kalın.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben zaten yanlizdim. 4 senelik ilişkiden sonra hep yanlizdim. İkinci ilişkimdi bu.
Aslında bunun türklük ile alakası pek yok. Tamamen karakter meselesi. Ve sana da en iğrenci denk gelmiş çok üzüldüm senin için. Sen aldatsan sana bacım damgası vuracak kişi gelip kendi aldatmasını pişkin bir şekilde dile getiriyor ve engelle diyor.
Yalan soyluyo olabilir bu arada Türkleri kötülemissin ama bunun ırkla alakası yok çok temiz delikanlı adamlar da var 1 kisi yuzunden herkesi kotulemek saçma bı genelleme olurdu