Dünden beri aynı yazışmaları okudum sabaha kadar. Delirmiş olabilirmiyim?

Hatta bu sakinliğimden kendimde korkuyorum... Hiçbir şekilde sakinleştirici ilaçlarımıda almıyorum.. Öylece oturup krizi bekliyorum. Bazen seçimlerde yanıltıya düşeriz ama bunun hesabını kim verecek? Bunada mı Tanrı sessiz kalacak 😔
Dünden beri aynı yazışmaları okudum sabaha kadar. Delirmiş olabilirmiyim?
Dünden beri aynı yazışmaları okudum sabaha kadar. Delirmiş olabilirmiyim?
Cevapla