Hayat size de çok hızlı geçiyormuş gibi geliyor mu?

Bazen düşünüyorum da, 20 yaşına gelmeme bir ay kaldı, bi bu kadar daha yaşasam 40 yaşındayım ve nerdeyse bu zamana kadar yaşadığım hayata hayat diyemiyorum, hissedemiyorum yani bunca yıl yaşamış oluşumu. Ömrümüzün ne kadar kısa ve hayatın nasıl boş olduğunu hatırlatmaya geldim ben buraya. Hepimizin sorunları var, siteye bakıyorum herkes aşk acısı çekiyor, halbuki yaşlanınca ismini hatırlamayacağımız kişiler için verdiğimiz zaman o kadar çok kıymetli ki ve biz zamanı gelince bu boşa harcanan zaman için çok üzüleceğiz... Demem o ki dostlarım; anı, hayatı yaşayın. Çünkü ömür cidden çok kısa...
Hayat size de çok hızlı geçiyormuş gibi geliyor mu?
Cevapla