Aşırı iyi niyetli hoşgörülü insanım, kırıcı demeyelim de verilen işini istenildiği gibi yapamayana çok sinirlensem de uyarı amaçlı konuşmayı yeğliyorum!!! anlamadıysan söyle tekrar anlatmaktan ben gocunmam gibi ama her hata bakirdir tekrarı tecavüze girer
Benim birini kırabilmem çok zor en son raddeye getirmeleri gerek. Kırma aşamasına geldiğim zaman araya mesafe koyarım halen aynı şekilde karşı tarafın beni rahatsız eden sinirlendiren davranışları devam ediyorsa geri dönülmez bir şekilde kırarım karşımdaki insanı. Çünkü henüz kendiyle yüzlesememis hataları yüzüne en ağır şekilde yapıştırılmış olur.
Ya ben bunu yapmayı çok istiyorum yapamıyorum ya kendimi güçsüz hissediyorum birini kırınca keşke üstüne gitmeseydim ağır mi oldu acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum