
Hayırlı geceler cümleten 🥳🥳

Yıllar önce olmuştu, hepsinin üstesinden geldim. Şu anda öyle şeyler düşünmüyorum artık...
Çünkü, başardıkça, zorlukların üstesinden geldikçe o düşünceler kafamdan yavaş yavaş silindi ve şu anda artık kalmadı.
Artık, hep yaparım, yapacağım, başaracağım olarak bakıyorum.
Sevmek konusunda da, kimsenin sevgisine muhtaç değilim...
Şu ırade bendede olsa
Eskiden olurdu bu tarz düşünceler. Kendimi her zaman birilerine karşı sevdirmek isterdim. Çünkü ben güvenilmez birisi değilim ben iyi birisiyim diye gösterirdim. Bunun farkında olanlar hep kullanırdı. Güvenimi, iyiliğimi suistimal ederlerdi. Gene de onlara şans verir kendimi kötülerdim. Kendime olan değer duygumu ve öz saygımı artırdım. Bana olumsuz etki oluşturan insanları çevremden sildim. Hayır demeyi öğrendim. Birde büyük konuşmamayı "asla" dememeyi öğrendim. Bu hayat insana tükürdüğünü de yalatır. Asla dediğini de hd olarak oynarsın🤷🏽♂️
Doğru diyosun
Müthiş açıklamamış mı ama 👏 @Haylazzponçik @ouzinyo
düşünce olmasına gerek yok, zaten bazı şeyler nettir. mesela ben bugüne kadar hiçbir kadını tavlamaya çalışmadım, başaramayacağımı bildiğimden girişmedim, kimseye laf bile atmadım. hatta bi gün biri gelmiş sırtıma dokunuyo, laf mı attın sen bana diye sordu 😂 dayanamadım kahkahalara boğuldum, böyle bişey mümkün değil dedim ama yine de sağol dedim
Tavlayacagina emin olduğun için mı bu kadar rahatsın senn
Rahatım çünkü kaybetmeyi sevmem, üzülürüm. Bu nedenle de risk çok ya da az farketmez; yarışa girmem. Başka arkadaşlar için çoook ayarladım ama :) nasılsa olay benimle ilgili değil diye rahattım
Kimsenin destek vermediği, kendim arayıp bulamadığım durumlarda çok sık düşünüyorum. Umudumu ikide bir kesiyorum. Bu düşüncelerden kurtulmam oldukça zaman alacak gibi. Çok acil bana destek verecek birine ihtiyacım var.
Inşallah bulursunuz
Cevap
68Cevap
illakı vardır genel anlamda kaygı dıyelım buna nominal olculerde kaygı ınsanı pozıtıf olarak güdüler basarma yapma ısteme acısından.
bu duygular max yanı kaygı ulasırsa sıkıntı yaratır.
sallamayacaksın hıcbırseyı en guzelı :)
Elimizde olsa bide
aynen .
kendın kurgulayıp kendın oynamıs oluyorsun , senın elınde.
Hayat inişli çıkışlıdır. Bende bu durumu çok yaşıyorum. Ama irad mi kırmak istemiyorum. Bir şekilde az da olsa motive etmeye çalışıyorum. Başarılı olabiliyor muyum? Pek değil. Bu tamamen yalnızlıktan kaynaklanıyor.
Yanlizzsan inanç dahami düşük
evet mutlaka oluyor
bazen çıkmaza girebiliyor insan
seninde dediğin gibi yapılabilecek bir şey ise mücadeleye değer
ama yapılamayacak bir şeyse maalesef hayal kurmaya gerek yoktur
Hayaller mahkum bee haci
öyledir muhtar öyledir
Pandemi ilk başladığında evde spora başladım, evde olmaz dediler yapamazsın dediler hırs yaptım ekipmanları aldım ve 1 senede hırsla azimle bi noktaya geldim, şimdi başaramazsın diyenler nasıl yaptın diye soruyor, hepsine tek bir şey söylüyorum çalışarak.
Kendı iradenle başardın o zaman yapamazsın diyene rağmen
Maşallah sana güzel yürekli insan
Herzaman oldu oluyor bu düşünceler özellikle kimse tarafından sevilmeyeceğime dair düşüncesi. Ancak insan keşke olsa dediği şeyleri terketti mi bunlarla daha kolay mücadele ediyor.
Beni sevmesinler zaten öyle daha rahatim
Hala dolaşıyor. Yaklaşık iki yıldır basaramiyorum diye düşünüyorum. Güçlü olmayı mantık ile hareket ettikten sonra bazen devamını getiremiyorum.
Sonuna kadar gidememek o bendede HEP VAR
Benim beynime bazen öyle bir soru giriyor tüm devreler yanıyor
ben kimi seviyorum
Ve bu soruyu asla ve asla cevaplayamıyorum
Unutamadığım var
Ahını çektiğim var
Aşık olduğum var
İhanetine uğradığım var
Ahını çektin sadece vijdanina mı hitap ediyor acaba. Düşünmek için kendine zaman ver bulursun bence
Helallik almıştım ayrılırken ama içimde bi ukte kaldı
Ve ona ne yaşattıysam aynısını yaşadım Ne ekersen onu biçersin derler ya o mesele
İlk sevdiğim kızında ahı üstümde sanırım ondan sonra kimseyle mutlu olmadım kimseye güvenimde kalmadı
Ah almadan bitseydi keşke.
Vijdanin rahat degilken kalbini acman ne gerekte mutlu ederki zaten seni
2 kişiye haksızlık yaptım birinden nefret ediyorum hayatımı çöp ettiği için ya da onun yüzünden kendi hayatımı çöpe çevirdiğim için
Suçu birazda kendinde aramalısın âmâ sen istediğin için hayatına girdi senin.
Bazen kendi ellerimizle hayatımızı yok ederizz
Aslında aldığımız ahlar değil pismanliklar bizi güldürmez. Bide geçmiş deyip üstünü kapatamadigimiz hatalar
oluyor bazen ama üstesinden geliyorum. her zaman ki motivasyon cümlem:Bu m. l yaptıysa ben kesin yaparım ı kullanıyorum. ayrıca seni seevn mutlaka olacaktır emin ol
Beni sevsinler diye bir caba içinde olmadım
Başaramama konusu var ve o da gerçek hic bir seyi basaramadim yapamadım hif bir sey istedigim gibi olmadı
Sonuna gittin bir başarın olmadimi
Yaomaya çalıştım olmadı herseyi karman çorman ettim ama benim salaklığım bir tanesini seçip onun üzerinden gitmedim ben hepsi olsun istedim ama bir tanesi bile olmadı ben yanlış yapmışım 12 13 sene boşa gitti zaman haa gerçi cok da ugrasmadim açıkçası hepsini istedim ama zaten yaptığım yanlışmıs bir tanesi seçip onun üzerinden gitseydim şu anda istedigim gibi bir hayatım olabilirdi bir de bunlar olmadı dedik başka seyler soktum araya sanki yapabilecekmişim gibi
Sen sen ol önüne bir hedef koy onun üzerinden git araya başka şeyler sokma sakın önce onu başar sonra tekrar hedef koy ondan istiyorum ondan da istiyorum dersen olmaz aslinda bu en basıt yemek yemek yerken iste o olsun bu olsun şu olsun diyip herseyi istiyoruz ama olmuyor bu da böyle bir sey işte
herzaman istiyorum başarmak ama her zaman engeller yüzünden takılıp herzamanki gibi değresyona girdiriyorlarno yüzden artık umursamaz oldum hıh
Hihhh bende olmak istiyorum umursamaz
umursamaz olmak bence çok rahat hırs olmadan vs yani iyi ama diğer yandanda ilerlemene engel olur sen umudunu kırdığının işareti gibi yani ikisi arasında dikkatli seçmen lazım bence UwU
Her zaman dolaşır. Bu tip düşüncelerle baş etmenin yolu kendinize inanmak ve asla pes etmemekten geçer.
Kendimede inanmıyorum ki
Çirkinim, en az 1.85 değilim, aile ortamım berbat, p*nisimden utanıyorum; bunlardan dolayı mutsuzum, özgüvenim sıfır. Hiçbir zaman hayalini kurduğum mutlu ve huzurlu aşkı yaşayamadan gebereceğim.
Yani evet, o düşünceler özellikler son bir buçuk yılda ayrıntılı olmak üzere hep var kafamda.
Gayet açık anlattınız anladım. Kendine bır şans ver bence
Bu kusurlarla nasıl vereyim ki
Yok olmuyor başaramayacağım dediğim işlere bulaşmam :) beni sevmeyen çok oda inan umrumda değil.
Bi insan seni neden sevmez ki
Hiç kimse seni sevmez düşüncesi hala var uzun süredirde var yani bayaaa var
Sevilmicek biri değilsin ki
Teşekkür ederim
Genelde hep başarırım derim ama birkaç konuda asla başaramayacağım diyorum.
Hangi konuda
başarıcam de sende kendini bile dinleme başarına odaklan
Bır hedefim yokki
o zaman boşver
Paten kaymayı bir beceremedim.
Helikopter sürerim ama o pateni süremiyorum
Helikopter sürmek daha zor
Bende sahilde yeğenimin patenini denemek istemiştim ablam kardeşim koluma girmişti hiç sürmedim diye ben bi yere kapaklandım sahilden gidene kadar ordakiler üstüme güldü benim 🙈🙈🤣
Hiç kimse seni sevmez olanı son 2 yıldır aktif bnde ajshshwj
BEN seni seviyorum tatlım
Ara ara bu tip hainler peyda oluyor. Hemen yakalayıp sorgulamadan asıyorum.
Ipi geçir boyunlarına
Anında, dar ağacı hazır zaten. Yoksa onlar beni asar.
Valla ne yalan soylim arada bi geliyo o düşünceler 🙄
Kışş kış cinler kışkışşş😂😂
Bazen oluyordu artık sallamıyorum. Sevmeyen sevmez çokta umrumda degil
EN güzeli böyle düşünmekk
Kafamın ici veliefendi hipodromu olduğundan sorun olmuyor bende.
Onedir
At var yani mecnun çınar gibi karma karışık demek istediydim 😄
Yok. Ama başaramazsan bu üşengeçliğinden hep sözü geçiyor ara ara
Peki senin cevabın ne oluyor?
Resim yanlış oldu sanırım..
Anlık gelse de yaparım ben ya diyip geçiyorum
Kışa VE öz
Evet iyiyim Sen nasılsın
Resim yanlış olmadı hayır
Bak biri bu hesap ama bundan önce ki hesaptı sanırım ajsjaj
Çok dolaştı ve bu resmi görünce birdaha böyle düşündüm ve dedim ki böyle saçları gözleri siyah güzel kızlar bizim gibilere bakmaz :D
abaza değilim dostum bu arada yanlış anlama :D
Resimdeki BEN olsaydım cevabımi söylerdim sana ama değilim. Kızın bakışları soruya uygundu sadece
anladım ama bu siyah saçlı kızlar bayağı iyi oluyor genelde
Asla başaramazsın olmaz dediler umudu kes dediler. Ben asla pes etmedim yılmadım. Nokta kadar umudum vardı üzerine gittim ve sevdiğim işi yapmaya başladım. İnsan yeter ki kendine inansın
Inanmak başarmanın yarısıdır doğrumu sence
Doğru kesınlıkle
Sokaklarda yatarken bile güçlü olduğumun hep farkındaydım.
Başarısızlık benim lügatımda bile yok
Vayy beee
Sokaklar tehlikeli mı gerçekten
her zaman oluyor benimde tam diyorum bu kadar yıkılmamalıyım diye ama ailem gelip yapamazsın senden bi bok olmaz diyip beni dhaa beter ediyor :(
Ailen seni anlamıyor olsada sen kendinm olmaktan vazgeçme anlaştık mi😉😉
anlaştık öğretmeniğğğmmm (iç sesim bunu yazarken:kjugyhfdrfsrhjhkçl mönnvb)
😍😍😍😂
Birincisi olursa nadasa bırakıyorum bir süre sonra tekrar deniyorum ikinciyi çok da umursamıyorum
3 olmuyor galiba
Soruda 2 seçenek vardı ama 😂
Başladı aile konusunda
Ailene tavrın nasıl oldu
Bende onlardan çok var yaşayan bilir o tür şeyleri
Hiç gecmiyormu
Hayır biz beta mıyız?
Beta kim
Hayır öyle bşr düşüncem olmuyor
Inşallah olmaz
İnşallah
Benim de aklımda olumsuz düşünceler daha fazla.
Niye böyle oluyorki
Zaman zaman olur bu düşünce evet :d
Napıyon o zaman
Hiç çıkmadı ki aklımdan bu düşünceler
Düşünme daha ıyi
bazen oluyor ama fazla takılmıyorum
Takmıyorsun yani
he takmıyorum
ne yapıyorsun
Hiç oturuyorum öyle senn
duruyorum
Öyle bir sese yer vermem.
Standartlarjn arasında yok bile
Boşluğa düştüğüm zamanalarda oldu.
Çıkmasını nasıl başardın
Bırini sevemedim hala ama, birşeyleri başarmak için çok çabaladım Çok defa yere düştüm ama kalkmasını bildim Ailem önce benim değerli oldumu hissettirdi. Bu çok önemli benden yaşça büyük insanlardan hep nasiat ve tücrübelerini dinledim iş hayatında başardım sosyal kuruluşlara üye oldum greenpaes gibi en azından gelecek nesilleri düşünebilmeyi başardım. Kimseye sırtımı dönmüyorum. insanlara yüzüstü bırakmamayı başardım. Sevmek çok zor ve acı veriyor ve yine aynısı olurmu diye düşünmekten başarmaktan korkuyorum. Hep bana başaramazsın dedikleri herşeyin üstüne inatla giderek bunu yendim. Sende öğle yap kafanı ağrıttıysam özüldilerim. iyi geceler
Hayırlı geceler yüreğine sağlık
Olumlular daha ağır basıyor , terazimde
Ayırt ediyorsan ne güzel
7/24 bu düşünce var zaten.
Bende yok
Evet çok yaşadım bunu
Naptın öyle durumlarda
Pes etmiyorum
Hayır öyle bir duygu yaşamadım hiç.
Helal sana
Sagol.
Hırs yaparsam pek şansı olmaz
Hırslı olmak yormazmi seni
Hayır
Çok oldu. Oluyor da.
Duymazlıktan geliyorum.
Duymazlıktan gelince dahami az üzülüyoruz
Tabii. Duymayınca en azından güvenin yerinde kalıyor 🙂🙂
Tuttuğum hersey elimde kaldı o yüzden bende oluyo.
Nazar mı VAR ne😂
Yok aslında öyle değil. Yeni doğunca milletin kulağına hoca dua okur benimkine beddua okudu heralde. Başka açıklaması yok bunun.😄
Allah korusun deli
Yollar sana girmeden çizgini sağlam cekmen lazimmm demekki
Bilmem yerimde olmadan bilemezsin bişeyleri
Davulun sesi uzaktan hoş gelir 😂
Davul sesini BEN seviyorum uzaktan yakından hoş geliyor banaa😂😂.. ama şuna inanki kendi çizgilerini belirlersen hayatinda o kadar az üzülüyosun..😉😉
Benim çizgilerimin anasını s*ktiler.😂
Uffffffff🙈🙈sende yeniden çiz eline mı yapiscakk
Üşeniyorum yoruldum artık. Geometri dersinde bile bu kadar çizgi çizmedim ben su 23 yılda çizdiğim çizgi kadar. 🤣
O zaman tek teorinn olucak ınsanlara karşı ya siyahsin ya beyaz. Ya hepsindir yâda hicsindir? Bunun ortası olursa ortada kalan hep sen olursun ya da ortada bıraktın insanların gözleri olur. Karar senin agaaaaa
Bizim rengimiz belli de karşımıza çıkanların orası burası ayri oynayınca bi anlamı kalmiyor hacıı
He bide çaresizlik diye bi olay var bilmem bilir mısın
Anladım öyle insanlari şutla gitsin sende😂fazla değer soytarı eder mıydı bilemedim şimdi sen anla
Fazla değer soytariyi kral eder mugooo 😂
Sende bırak soytarı yı krala bakk😂😂
Kral çıkmıyor karşıma herkeste türlü türlü filmler. 🤷🏾♂️🤦🏾♂️
Yalansız birinimi iatiyosun hayatında dost mu sevgilimi
Elini tutabileceğim gözüm kapalı yaslanacagim bi sevgili alt tarafı
Dostum var zaten yeterli miktarda kardeşim dediğim şüphesiz elini tuttuğum insanlar
Olmuyor çünkü senin beni sevdiğini biliyorum xdxd
Benimmi🤣🤣
Alla alla nerden vardın bu kanıta senn😅😅
Vuvvv bakışım içine dert olmuş dicemde profilin dikkatimi çekmedi 😂
Oda dikkatimi çekmedi BENIM 🙄🙄
Iyi günler
Yuoii bananeki xvzzhhz
En güzeli valla
Tabi yaa sevmesinler çokta tın 😂
Olumsuz düşünceler olur ama konusu belli olmaz.
Anladim
Kapattım beynimi de ulaşamıyor artık
Vayy dayı senmi geldin 😂
Evet bende de dolaştı.
Sonra ne yaptın
Youtubedan ilham veren kişilerle mesajlastim
Babam daha çok maddi yardımcı oldu
Zor zamanlarda kim yanımdaydı diye dusundum
35 yaşına geliyorum, hiç yaşamadım bu durumu..
Etrafın mı güzel kalpli acaba
tam tersi etrafımda başaramazsın yapamazsın diyen insan sayısı çok her yeni başlangıcım da :)
Sen bitmissin artik intihar et diyor beynim
Sakın haaa🤨🤨
Evet zaman zaman
Çok takmıyosun kafana o zaman
Hayır, çok takarım.. Sonra kafaya taktıklarıma bakarım, değer mi değmez mi diye... Bana bir şey katmayan kalitesiz tipler ise, umursamam
Çoktan başladı
Napiyosun öyle durumlarda
Hiçbir şey.
Hiç olmadı
Hiç olmasin
Hayır olmadı
Inşaallah olmaz
Başaran insanlar ve sevilen insanlardan senin ne farkın var ki böyle bir düşünce kafanda dolaşıyor. Onların bonus hakları yok hepimiz eşit geldik dünyaya. Hiç birimizin kimseden eksiği yok 😊
Her zaman
Başaramadığını bildikleri içinmi sende uğraşmıyorsun
Her gece oluyor , uyumadan önce 😔
Sonuna kadar gittin bir başarın yok mu
hayır, bu kötü bi düşünce yapısı kıtlık bilinci
Kıtlık mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?