Beyninin içinde “asla başaramazsın” ya da “hiç kimsenin seni sevmez” gibi, olumsuz düşünceler dolaşmaya başladı mı hiç?

Beyninin içinde “asla başaramazsın” ya da “hiç kimsenin seni sevmez” gibi, olumsuz düşünceler dolaşmaya başladı mı hiç?
Benim her zaman oluyor bu düşünce. ama istedim VE başarmak istedim bişeyse sonuna kadar mücadele veriyorum. Peki sizler napiyosunuz?
Hayırlı geceler cümleten 🥳🥳
Beyninin içinde “asla başaramazsın” ya da “hiç kimsenin seni sevmez” gibi, olumsuz düşünceler dolaşmaya başladı mı hiç?
Cevapla