En çok hangi duygunun eksikliğini yaşıyorsunuz?

Öyle duygular var ki insan hayatında, eksikleştikçe insanlıktan çıkarır, yaşanılması güç hale getirir insanı. Geçenlerde birisi söylemişti sanki "eksikliğini yaşadığın duygunun esiri olursun" farklı geldi.
Eksikliğini hissettiğiniz duygu nedir?
En çok hangi duygunun eksikliğini yaşıyorsunuz?
En çok hangi duygunun eksikliğini yaşıyorsunuz?
Cevapla