Öyle duygular var ki insan hayatında, eksikleştikçe insanlıktan çıkarır, yaşanılması güç hale getirir insanı. Geçenlerde birisi söylemişti sanki "eksikliğini yaşadığın duygunun esiri olursun" farklı geldi. Eksikliğini hissettiğiniz duygu nedir?
Öyle bir duygu yok galiba. Ruh halim çok dengesiz olduğu için gün içerisinde neredeyse her tür duyguyu yaşıyorum. Aşk meşk şeyinin eksikliğini hissetmiyorum. Sadece biraz daha huzura ihtiyacım var. 😄