Tanımıyorum ve durduk yere linç yemişim gecenin bir vakti :d?


Evet. Bi keresinde sokakta öpüşmek etik değil çoluk çocuk da görüyor dedim diye kızın biri ne yobazligimi koydu ne kellemin kesilmesi gerektiğini. Ülkeyi geri bırakan da benim zihniyetimmis. Hatta şimdi birileri daha yüklenir. 😅
Hahahahahah buna çok güldüm işte. Kanka boş vasıfsız tip çok var burda
Bence haklı. İnsanlar sokakta öpüşse bugün İngiltere'den Almanya'dan ne farkımız kalırdı ki ekonomide 😅
Farklı şeyler. Şahsen bana çok itici gelir ve ayıplarım
Bundan sonra sen KABA’sın
Valla düşündüm düşündüm bir türlü niye kaba dediğini anlayamadım
Yoo yoo kabasın sen
Hyr:((
Evet evettt
Sensin kaba beni kırıyorsun
Yooo benim şahitlerim var sen KABA’sın bak adam demiş dljdls
Onu yazan senin gibi kaba bir pembeydi
Oo o zaman değilsin anlaştık
Anlaştıkk🤝
kaba!!!
Efendimmm
bir tane duzgun adam yok hepiniz buna orneksiniz m k
Bunu yazdıktan sonra hesabı silmiş 😄
asiretiz belaliyiz diye tehdit etmissindir belki nerden bilelim
Deşifre ettin bizi
sizin teskilatiniz bana sokmez
Teşkilat meşkilat yok kapattık dükkanı
isler pek yolunda gitmedi herhal
Çok yoran insanlar olunca erken emekliye ayrıldık
tuh daha kapisacaktik
Sen dükkanı aç ilk açılışına ben gelirim
adaam
🌟
Cevap
5Cevap
Evet bir abi beni linçlemişti Ana kuzusu olduğum için :D
Bu nasıl linç sebebi 😄
Aman dikkat soluğu yoğun bakımda alırsın 😄
Görüşlerde beni çok çekemeyen var vallaha yedim yalan yok
BEN OLMASAM BU SİTE LEŞŞŞŞ
:ddd
Yiyoruz yemeyede devam ediyoruz
Afiyet olsun
ahhahah :D feminist olduğu kesin
çoook
Sürekli oluyor
olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?