Dikkat eksikliğim var kpssye 2. kez giriyorum sevilmiyorum çevrem yok işsizim ben napıcam?

Psikiyatrist dehb tanısı koydu bir erkek beni sevmiyor bari işim olsun ona bile müsade edilmiyor ne uğursuzum ben ya 22 yaşındayım
Dikkat eksikliğim var kpssye 2. kez giriyorum sevilmiyorum çevrem yok işsizim ben napıcam?
Cevapla