Allahın beni duyduğunu hissediyorum çok tuhaf bir duygu, siz de yaşıyor musunuz?

Ben aslında çok duygusuz odun biriyim. Çok tefekkür de etmem şuursuzum o konularda. Ama bazen yani nadiren dua ediyorum ve bu dualarım bir süre sonra mucize gibi gerçekleşiyor çok şaşırıyorum. Özellikle ağlayarak ettiğim dualar ve kandil geceleri namaz kılıp secdede ettiğim dualar kabul oluyor. Hiç alakasız durumlarda olmayacak şeyler oluyor. Yani bişeyler için 10 yıl çok çalış emek ver her yolu dene olmuyor, ama kandil gecesi secdede yalvararak bir dua et 2 gün sonra o iş oluyor jet hızıyla.
Gerçekten beni duyan bir yaratıcı var , bunu hissetmek şok edici bir durum.
Siz de benzer şeyler yaşıyor musunuz?
Allahın beni duyduğunu hissediyorum çok tuhaf bir duygu, siz de yaşıyor musunuz?
Cevapla