
Beni genelde kasıntı bulanların fikri tanıdıktan sonra değişir😃

Eğer ki benimle samimi olmuşsa ya da sevgili olmuşsak, çok iyi anlaşıyor olmalıyız, benzer şeyleri seviyor olmalıyız ve mizah yeteneği güçlü olmalı benim gibi
Dışarıdan bakıldığında aşırı değişik biriyim ama içim de dışım kadar farklı. Ben biraz garip biriyim değişkenim. Onu görürler...🥺
Genellikle samimiyet kurmayan ve soğuk olan taraf benim. İnsanlar beni tanıdıktan sonra '' biz ilk zamanlar sana çok gıcık kapıyorduk '' laflarını çok duydum.
Ne isem o olduğumu görür. Hiçbir zaman yapmacık olmadığımı görür.
Teşekkürler
Cevap
9Cevap
Kendimi övmeyi hiç sevmem, yakında bir sevgilim olabilir belki, flört işlerini de sevmem dedim ama galiba şu an flörtleşiyoruz 😂 sevgili olabilirsek ona sorarız neymiş bendeki cevher 😎
flörtleşirken yanında osurmamaya gayret ederim biraz kötü kokuyor :D ama sevgili olursak gaz maskesi ile gezmesi gerekir :D
Dışarıdan ciddi ve duvarları olan bir adamın çocuksu yanını görürler. :)
Sıcakkanlı oluşu, muhabbeti anlatmayı sevmesi. Sürekli konular senden denilse de konuşmayı kesmemesi
Bütün gerçekleri görmüş olur o zaman
O yüzden pek uzun sürmez hıcbsyım
Ahahahaah benden düşün işte
Sevgilim olmadi hic
Herşey
Her yönümü
Dışarıdan sert görünsem de özümde kalbimin sert olmadığını, insanlara iyilik yapmak istediğimi, maddiyattan uzak yaşamak istediğimi, hayatımda sadece huzur istediğimi görür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?