hep erkekler mi kötü hayır kızlarda bir o kadar olmasa da yakın türk kızları nasıl peki?
türk kızları biraz kafasız ilişkilerde hele aldatırsın, yüzüne gülersin , seni sevdiğini zanneder... falan giderler serseri erkek denir ya ha işte kafa olmadığından psikopat erkekle ilişkiye başlarlar, çoğu da ölüm tehditleri dayak vs. maruz kalır kaçamaz, yani tabi tüm bunları yaşaması utancını yenmesinden de gelir, çok utangaçsınız! bir keresinde düğündeydim güzel mi güzel bir kız ( annem beğendi anlarsınız ya ) dans etmek istedim kabul etti , abi kızın eli elimde terliyor diğer elim belinde beli titriyor böyle olmayacaksınız , ayık olun ! erkeklere dersiniz ya bakımlı olun diye la pantolon giyiyorsunuz ayak bileğinizdeki kıl yeterince mide bulantısı yaratıyor, sporunuzu yapın şekilli olun , ondan sonra recep ivedik gibi yürümeler falan narin olunuz , erkekleri yönetin erkekler sizi yönetmesin adamınıza şekil verin biraz, bakımsızsa bakımlı olmasını isteyin, sizi seviyorsa zaten kendini düzeltir, benden bu kadar iğğrenç türkçem için özür dilerim
kimse üzerine alınmasın lütfenn
vee son olarak her erkeğe bir şans veriniz ( bir şeyler içmek yemeğe gitmek vs. )

Güncellemeler
+1 yıl
sevdiğiniz bir adam varsa söyleyin bu hiç te utanılacak bir şey değil
değersiz kadın da olmazsınız değerli olursunuz çünkü bunu her kadın yapmaz yapamazz :)
değersiz kadın da olmazsınız değerli olursunuz çünkü bunu her kadın yapmaz yapamazz :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer