Türk kızları nasıldır ( metni okuyunuz lütfen )?


hep erkekler mi kötü hayır kızlarda bir o kadar olmasa da yakın türk kızları nasıl peki?
türk kızları biraz kafasız ilişkilerde hele aldatırsın, yüzüne gülersin , seni sevdiğini zanneder... falan giderler serseri erkek denir ya ha işte kafa olmadığından psikopat erkekle ilişkiye başlarlar, çoğu da ölüm tehditleri dayak vs. maruz kalır kaçamaz, yani tabi tüm bunları yaşaması utancını yenmesinden de gelir, çok utangaçsınız! bir keresinde düğündeydim güzel mi güzel bir kız ( annem beğendi anlarsınız ya ) dans etmek istedim kabul etti , abi kızın eli elimde terliyor diğer elim belinde beli titriyor böyle olmayacaksınız , ayık olun ! erkeklere dersiniz ya bakımlı olun diye la pantolon giyiyorsunuz ayak bileğinizdeki kıl yeterince mide bulantısı yaratıyor, sporunuzu yapın şekilli olun , ondan sonra recep ivedik gibi yürümeler falan narin olunuz , erkekleri yönetin erkekler sizi yönetmesin adamınıza şekil verin biraz, bakımsızsa bakımlı olmasını isteyin, sizi seviyorsa zaten kendini düzeltir, benden bu kadar iğğrenç türkçem için özür dilerim
kimse üzerine alınmasın lütfenn
vee son olarak her erkeğe bir şans veriniz ( bir şeyler içmek yemeğe gitmek vs. )
Türk kızları nasıldır ( metni okuyunuz lütfen )?
Kadınlar güzeldir , erkeklerse çirkinn ! :)
Güncellemeler
+1 yıl
sevdiğiniz bir adam varsa söyleyin bu hiç te utanılacak bir şey değil
değersiz kadın da olmazsınız değerli olursunuz çünkü bunu her kadın yapmaz yapamazz :)
Türk kızları nasıldır ( metni okuyunuz lütfen )?
Cevapla