Kızlar, Neden kilolu erkekleri kimse sevmiyor üzülüyorum laaaaan?

Kiloluyum aynen ayiyim küçüklükten beridir boyleydim doğdum yine boyleymisim evet ortaokulda inek derlerdi lisede camis her zaman dalga geçilen oldum kendimden utanır oldum ben dışardan bakildi mi sinirli öfkeli biriyim çünkü o cahil insanlardan nefret ediyorum ama yakın ve gerçek arkadaslarim duygusal olduğumu soyler kız arkadaşımda duygusal olduğumu söylüyordu 110 kiloydum100 kiloya düştüm hala camis gibiyim sıkicem böyle hayatı nefret ediyorum bu vucuttan heryerim yamukErkekler kızlardan daha kirici yorumlar yapıyor kapıyorum onlara abi banane
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Kızlar, Neden kilolu erkekleri kimse sevmiyor üzülüyorum laaaaan?
Cevapla