Kiloluyum aynen ayiyim küçüklükten beridir boyleydim doğdum yine boyleymisim evet ortaokulda inek derlerdi lisede camis her zaman dalga geçilen oldum kendimden utanır oldum ben dışardan bakildi mi sinirli öfkeli biriyim çünkü o cahil insanlardan nefret ediyorum ama yakın ve gerçek arkadaslarim duygusal olduğumu soyler kız arkadaşımda duygusal olduğumu söylüyordu 110 kiloydum100 kiloya düştüm hala camis gibiyim sıkicem böyle hayatı nefret ediyorum bu vucuttan heryerim yamukErkekler kızlardan daha kirici yorumlar yapıyor kapıyorum onlara abi banane
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Eskiden 130 kilo bir erkek arkadaşım vardı. Yani kilolu erkekler sevilmiyor diye bir şey yok. Kendini sıkmadan yavaş yavaş verirsin kilolarını dert etme.
Bu aslında benim için bir sorun değildi bu ne zaman benim için soruna dönüştü ben o zaman daha sinirli bir insana dönüştüm ben artık insanların yorumlarından nefret ediyorum bu nefretim vucuduma yansidi
😔😔
agabe kılolu erkekler deıl mesela sen zayıfsın ve sısman bır kızlar cıkmayı dusun nasıl hıssederdın
Kız arkadaşım zayıftı la
Bu arada benim için sorun olan kız arkadaş felan değil ağa erkeklerin yaptığı serefsizce adıce yorumlar
onuda kılo aldırt en kolay cozum sıojxkojsoknxljn
Zayıftı eskiden kız arkadaşımdı eskiden zayıftı Şu an ne haldedir bilemem sanırım oda kilo almıştır
Ya aslında 10 kilo versem tamamda yaptığım meslekten dolayı iradesiz kalıyorum ama şu pandemi bı bitsin yoğun iş temposu ve yoğun bir sporla ben bu yağlardan kurtulurum 100 kiloyum 70 i kas 25i yağ umarım kurtulurum
knk sorabılırmıyım kılonu
100 kiloyum şu an kanka yazmıştım zaten yukarda
mılletı sıktır et hıcmı kılolu ınsan yok mk ıllakı verırsın hıc dert etme
Ağa siktiretmiyom ben kafaya takiyom iste
Bıçak yer bıçak saplarim ben bunun için
Ya bu pastane restorant işi olmasa veririmde meslek böyle
Atilmiyo ki
yas kac knk senın
banada kilolu erkek asik oldu😂napcam bilmiyom
Oda insan belki senin o sevdiğin badboylardan daha insandır gerçi sen insanı değil şerefsiz duyguları gelişmiş sversin yırtık olsun dimi hafiften
Genelde böyle oluyor genelleme yaptım kusura bakma
valla haklisin nerde şerefsiz varsa ona gittim hep
Yine haklıyım ya ben hep haklıyım ama hep haksız duruma düşüyorum pankart açın bu çocuk yine haklı çıktı
Kilolu kiz arkadas bul birlikte bu yola bas koyun
Sanırım bu kadar basit şeyler için kız arkadaş bulmam gerçi kız arkadaş bulunmaz denk gelir yeni gittigin bir ortamda veyahut tanıştığın bir kız vardır ve aranızda normal bir arkadaşlık vardır hoslanmasaya başlarsın ve acilirsin yani bugün ki gençlerin yaptığı gibi yapamam abi benim ruhum kaşar değil ben öyle kolay sevemem sevdiğimden de kolay vazgeçemem