Sonunda narsist ve sadist hastalığı olan kız arkadaşımdan kurtuldum :) ?

3 yıl nasıl sabredip dayanmısım ınsan sevıp asık olunca birseyı goremıyormus gerçekten bunlar sadece sürekli bana ettıgı hakaretlerin bir kısmı vurmaları bıcak cekmelerı zarar vermelerini demiyorum bile şükürler olsun ya ama böyle insanlar senin peşini bırakmazmıs bilgisi olan var mı? Her an bir yerden cıkıp geleblrmiş psıkolog dedı?
Sonunda narsist ve sadist hastalığı olan kız arkadaşımdan kurtuldum :) ?
Sonunda narsist ve sadist hastalığı olan kız arkadaşımdan kurtuldum :) ?
Cevapla