3 yıl nasıl sabredip dayanmısım ınsan sevıp asık olunca birseyı goremıyormus gerçekten bunlar sadece sürekli bana ettıgı hakaretlerin bir kısmı vurmaları bıcak cekmelerı zarar vermelerini demiyorum bile şükürler olsun ya ama böyle insanlar senin peşini bırakmazmıs bilgisi olan var mı? Her an bir yerden cıkıp geleblrmiş psıkolog dedı?
Sonunda narsist ve sadist hastalığı olan kız arkadaşımdan kurtuldum :) ?
Böyle bir saygısızlık kabul edilemez sadece şahısa değil dini şeylerede hakaret edilemez ben müslüman değilim ve kendimce müslümanlığı mantıklı bulmuyorum ama hiç kimseye gidip böyle demedim hayatımda hiç bir zaman dini bir şeye küfür etmedim ve aynı zamanda şahsınada böyle bir şey yapılamaz kimse sana bilmem ne çocuğu bilmem neyin dölü neyin saçma saçma şeyler söyleyemez ayrıca bu insan tipleri gerçekten hayattan çıkarılması gereken gereksiz iğrenç alçak pislik insanların önünde yer alıyor gerçekten çok gereksizler tükettikleri oksijene yazık beyine gitmiyorsa nereye gidiyor anlamıyorum...
3
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cok doğru yorum 2 gün önce başka numaralardan aradı 1 saat boyunca tınlamadım sonra gıdıp ınstgram fılan acmıs ben butun herseyımı kapattım bide annesi derdı şimdi ayrılın kızımı isteyen cok 1 haftaya nişanlarım :) hahshshs
Ay ben salak manyak derken bile çekinerek söylüyorum şu küfürlerle bak kırk yil düşünsem aklıma gelmez. Terbiyesiz ahlaksız insanlıktan nasibini almamış biri belli ki onun yerine ben utandım şu an.
3
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama cok güzeldi cok seksiydi filan diyomusum hagahshsyshs saka yapıyorum tabiki benden uzak Allah'a yakın ama hakkımı helal etmiyorum ne aılesıne ne kendıne ve 3 bin TL paramı vermedi düşün istesem her türlğ alırdım ama kişiligimi düşürmek istemedin vurmak kırmak çozum degıl cunku ve kurtuldugumuda dusunmuyorım daha 2 gün önce 1 saat boyunca farklı numaralardan rahatsız ettı sımfı instgram acmıs erkeklerle takıplesıyor kıskanacagımı fılan dusunuyor garıbim ve ozellıkle benim sevmedıgım ınsanlarla :)
benim eski sevgilim narsistti.. net bilgi sahibiyim bu konuda. Eger gercekten narsistse yapman gereken sosyal medyalarini kapamak veya gizlemek. gozunun onunde olmamalisin
2
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bana ulaş sana ya akıl almam lazım takıp atıp mesaj atayyımmı?
Biliyormusun eski partnerin çok mide bulandırıcı. Allah yardımcın olsun takar bu manyak sana.
4
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim bile psıkolojımı bozmustu artık hep yanında tutuyordu sureklı ılgı sevgı ıstıyordu herşeye takılıyordu canımı yakıyordu hep annem bana niye canım demıs veya ben ona nıye demısım canım bunun ıcın bile vururdu can yakardı. Psıkolok bile dedı zor kurtulursun bırakmaz pesını 2 3 gün önce aradı tınlamadım baya aradı 1 saat boyunca başka numaralardan. Sudan ınstgram acmıs onla bunla takıplesıyor buda narsıst ınsanların bir oyunuymus sanırım
Ya yok yalan kızına bok kondurmuyor bana herkes dedi sen efendi saygılı bir insansın bunla işin ne komşuları bıle dedı o kız hayatının sonuna kadar böyle kalır ve kımsede alacagını sanmıyorum
Cok götürdüm cok ugrastım tedavi olsun diye ama boş 2 gün kullandı ılac 3. Gün bıraktı hep ona ayrılalım dedıgımde intihar etmek ıcın kullanırdı tüm ılacları :) ve aılesı bıle bı ara gıdıp sıkayet ettı kendını ah ne salakmısın bıde yanında durmustum sahıp cıkayım demıstım mahkemeleri var 2 3 ay sonra aıle ıcı sıddet jxjdjdjd
Sımdı ınstgram acmıs onla bunla takıplesıyor :) 3 4 kez ayrıldık hep geldi hep affettim hep ayaklarıma kapandı merhametli davrandık affettık ozamanlar ama Şu an hastalıklı bırı oldugunu psıkoloktan duydum narsıst ve sadist ansıkrıyetre bozukluğu var bide
Bir insan ne kadar sinirlense bile sevdiğine bu hakaretleri bu küfürleri etmez. Sevdiğine kendinden daha çok değer verirsin. Bu kızda böyle bir şey yok buradan anlayabilirsin seni sevmediğini, hastalıklı olduğunu.
Sevmedı diyemem sadece birseye yok denince takıntı yapınca kendını kaybedıyordu bu en basit örnek fotoğraf daha neler var neler ama annem bana canım dese veya ben anneme bunun için bile canımı yakardı diyemez diyemezsın dıye
Mlesef cok sukur diyorum ama her an rahatsız edebılırmıs ve pesını bırakmaya bilirmiş gecen aradı baya yazdı etti tınlamadım engelli baskalarından aradı Şu an 2 3 gündür ses yok :)