Maşallah diyin de nazar değmesin🥺
Bir erkeğin erkek sayılması için sert görünümlü mü olması gerekir?
Maşallah diyin de nazar değmesin🥺

erkeklik olgun ve kaba saba görünümle olmuyor tam tersine sakallı çok iri yarı tipler bana korkunç ve itici geliyor
baby face her zaman öndedir
erkek olmak için kıl değil bel altı bir organ yeterli diye düşünüyorum
yanlış mıyım?
bir de şey var
nazik efendi bir erkek görünce ne karı gibi kırılıyorsun davranıyorsun falan diyen hanzolar var allah aşkına şunlardan uzak durunda soyları kurusun
Evet çok haklısın her kelimende👌🙆♀️
''Erkek saymak'' gibi bir deyim bana göre yanlış. Bir ayrım gözetiyor, gözetemez.
Karakter olarak sert erkekler her zaman daha çekici. Fakat bu sertlikten kasıt günümüzdeki maço algısı değil. Dış görünüşü ya da karakteri her ne kadar sert mizaçlı ise bir o kadar da nerede ne yapması gerektiğini bilecek. Yani sınırını aşmadan bunu sadece karakteri olarak yorumlamalı. Günümüzdeki algıdan sıyrılarak mümkünse...
Yani erkek dediğin Dalyan gibi olmalı bence erkek olduğu belli olsun yani fıtratına uygun olmalı😂😂 ben baya aştım kendimi galiba😂😂😂evde yumuşak olmalı ama dışarıda sert olmalı 😏😏😏😏😏🤭🤭🤭😏😏😏😏
Huy değil yaw yüz olarak diyorum
Tamam işte Dalyan gibi asker olsun 😂😂😂😂😂😂😂sert mizaçlı...😂😂😂😂😂😂😂😂
Pek benlik değil sanırım😅
😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴
Önyargılardan kurtulmak lazım. Geçmişte ben de önyargılıydım. Yıllarca adam yerine koymadigim giyim kuşamı hareketleri kadını andıran biri vardı. Onunla tesadüf eseri konuşunca anladım ki adam yerine koymadigim o kişi çevremde adam olarak geçinen çoğu kişiyi cebinden çıkarır. Erkeklik demiyorum adamlık diyorum. İnsanların yarısına yakını erkek olarak doğar ama adamlık farklı bir şey
Kesinlikle haklsın. Her erkek erkek doğar ama adamlık herkese nasip olmaz...
Cevap
98Cevap
Hayır gerekmez. Erkek ve kadın cinsinin nasıl ayırt edileceğini de öğretmeyelim artık bu kadar cahil olamazlar :/
Bir erkeğin adam olabilmesi için her konuda kendine yetebilecek kadar birey olmuş olması gerekir. Erkeklikse cinsiyetten ibarettir. Her şekilde olabilir.
Baby face hatlara sahip erkekler masum gözüktüleri için biraz çocuksu durur, bu da erkeği kabalık ve sakaldan ibaret görenler için iticilik unsuru sanılır.
Aynı dertten ben de muzdaribim ama erkeğe çekicilik kattığı da su götürmez gerçek!
Baby face erkekler bir adım öndedir net😄
😄
Penisi varsa zaten erkektir. Ve erkegi kadindan farkli kilan giyim tarzi sac sekli yuz seklidir. Bunlar zaten farkliysa o kisi zaten erkek gibi gorunur. Ha burda kast ettigin. Karizma ise adamlik ise oturganlik olgunluk ise evet biraz sert bir goruntusu kirli sakali karekteri kisiligi de kadindan farkli olmali
Cinsiyeti erkekse o kişi erkektir. Nasıl göründüğü cinsiyetini değiştirmez. Böyle bir algı ve cinsiyetçilik yapılmamalıdır. Kadınlarda sert konuştukları zaman kimse onlara “erkek gibisin” diye kaba bir şekilde hitap edemez. İnsanları kendi zevklerinize göre kalıplara sokmayı bırakın.
zevkler renkler tartışılmaz
benim fikrimce kenan imırzalıoğlu da erkektir baby face biri de biri ağırdır abidir diğeri daha farklı bir şeydir bizim kültürümüzde daha çok kabadayı ve ağır abi gibi insanlar değer gördüğü için böyle diyenler çıkıyor elbet :) ama bende ağır abi yanlısıyım :)))
Erkek sayilma kismini bilmiyorum ama cinsiyetler birbirine karisiyor ve ben bu durumdan biraz rahatsiz oluyorum acikcasi. Kadinlar, daha erkeksi; erkekler, daha kadinsi olmaya basladi. Medya da bunu ozendiriyor gibi geliyor bana, Netflix'de icinde escinsellik olmayan bir icerik bulmak cok zorlasti. Kinamiyorum ya da karsi degilim yanlis anlasilma olmasin. Kimin ne yaptigi beni ilgilendirmez, sadece boyle bir yonlendirme var gibi gorunuyor su anda.
Evet haklısın..
Erkeklik adamlık saygınlık = ahlak ve beyefendiliktir.
👏👏👏
Aşağıdakiler de öyle😅
Cinsiyetinin erkek olması ve kendisinin bunun farkında olması gayet yeterlidir. Farkında olması diyorum çünkü son zamanlar bir takım erkeklerin erkek olduğunun farkında değiller.
Hayır, geri kafalılar öyle düşünür. Ayrıca baby face candır. XD
Baby face galptir😻
Özlemişim kanka seni, naberr şldzkfşsldkş
İyilik senden naber😄
İdare ediyoruz işte. d
Daha iyi ol🙏
Evet diyenler ileride 3. Sayfa haberine çıkacak kişiler. d
Umarım troldür söyledikleri..
Umarım
Yine babyface erkekleri gömmüşler 😂 . Bı karışmayın bi salın yahu.
Bencede yahuu😅
Hayır aksine baby face erkekler daha yakışıklı bence.
Onlar çocukmuş😅 öyle diyollaaa
Saçmalıyorlar ya. Çok tatlılar bence
Bencede😻
Bence evet biraz ağırbaşlı olmalı gevşek gevşek davranmamalı
Yok hayır bahsettiğim şey davranış değil. Yüz görünüşünden bahsediyorum. Baby face - sakallı erkek gibi. Sakallı olmayınca bu erkek mi diyorlar da onun için.
Bir kadının kadın sayılabilmesi için kibar görünümlü mü olması gerekir?
Elbette hayır bahsettiğim şey yüzü. Sakallı bıyıklı olmayınca bunlar erkek değil çocuk falan diyorlar onun için sormuştum
Bu da kendi düşüncesini "diye soranlar oluyor" diyerek bize yediriyor
Hayır sorularıma bakarsan anlarsın. Kendi düşüncem olmadığını
🤣🤣🤣 sakallı seviyordnz hani noldu yahu boşuna mı bıraktık kirli sakalı
Ben öyle bişiy demedim😅
aman yaaa valla bu kadınların ne istediğini anlamıyorum artık 🤣🤣🤣
Kadılar için değil kendin için yaşa.. O zaman birilerini anlamana gerek kalmaz😅
kadınlar olmazsa olmaz bu hayatın anlamı sizlersnz şekerim hem ayrıca birilerini anlamadan yaşama şansımız olmaz
Yok yaaa bakma sen öyle takılanları, çoğumuz annelerimizin yanında bildiğin kuzuya dönüyoruz da şu ataerkil toplum bilinci yüzünden "erkeklik belasına" öyle görünüyor. Her erkek ana kuzusudur kim ne derse desin 😅
Tabi ki 😒
Saç uzatmış, küpe takmış, kızdan farksız olanlar var. Ve sevmem bu tipleri 😒
Ben severim😒
Artık çok geç aşık oldum😒
Olmicam😒
Sert görünümlü olmak zorunda değil de yüzleri kız gibi duruyor bazılarının (bodyshaming yapmıyorum he yanlış anlasilmasin) seven seven ayri da ben sakalsiz olmak istemezdim ya sakal candır 😂
tabıkıde hayır.
karakter kısılıkle alakalı. dıs gorunuse gore bu adam bu adam degıl dıyemeyız , su anda sıyasette gorunuste adam olup , ne adam olmayanlar var mesela .
Bence erkek olmak karakteri ve insalık durumuyla ilgili. Tabi ki bunu zayıflık olarak görebilirler ama insanların her konuyla ilgili bi sınırı olmalı, gerektiğinde bazı şeylere hayır demeli yeri geldiğinde kavgaya gözü kapalı giricek yeri geldiğinde ise sorunlarını diplomasi ile çözebilmeli.. Bir erkek bence psikolojik ve ruhen güçlü olduğunda sert ve söz geçirebilir
Yoo şart değil ayrıca zevkler tartışılmaz kimi babyface sever kimi daha keskin hatları sever kimi sarışın kimi esmer beğenir ve herkesin hayatına kimse karışamaz :DD
Bıyık kirli sakal sertlik diyenler belli etsin bi kendini
Ahlaklı, nerde ne konuşması gerektiğini bilen, davranışlarına özen gösteren bir beyefendi için erkek diyebilirim..
ne alakası var ya baby face diye erkek olmuyolarmı işte bu saçma sapan halk arasında geçmişten gelen bi düşünce
18 yaşındaki kız çocukları için erkek olsa da, sonrasında erkek statüsünde değerlendirilmezler yavrum..
O tamamen göz zevki meselesi şimdi ben erkeksi seviyorum başkası bebeksi yüz seviyo diye oğlanın erkekliğine laf edecek değiliz yav😂🤭
Kesinlikle alakası yok mesela ben femboyları çok seviyorum aşşırı sevimliler bence erkeklik maskülenlik demek değildir
Aslında erkek olunur da adam olmak her erkeğe nasip olmaz mesela sevdiğine sahip çıkan değer veren... :)
görünümle alakalı olduğunu sanmıyorum isterse küpe bile takabilir
Görünüme aldanma, öndekini taşımakla erkek olunmuyor, Bazı kadınlar tanıdım erkegım dıye geçinenlerden daha delikanlılardı.
Bıyık olması gerekiyor, tabii yakışması da önemli.😄
Erkek dedigin adam olmali adam birakin artik su tip laflarini gecin asin bunu ya
Benim öldüğüm tip bu işte bayılıyorum şöyle erkeklere birde kibar kibar konuşmaları yok mu
böyleleri genelde daha kardeşim ve oturmasını kalkmasını bilmeyen tipler oluyorlar da sen bilirsin.
@sickspekboi böyleleri daha modern oluyor canım kısa giydiği icin taciz edilme hakkı doğmadığını bilen insanlar oluyor mesela güzel olmadığını bir kızın yüzünede vurmuyor böyleleri kız erkek yanyana görünce sevgili olduklari gelmiyor akıllarına ya da her dokundukları kızla iğrenc düşünceleride olmuyor
Zeki kimse olmalı. Zeki epmati gibi temel niteliklere sahip olunca hepsi kolay.
Bir erkeğin erkek sayılması için sert bir görünüme sahip olması gerekmez. Bir kadının da kadın sayılması için kibar, naif, çıtı pıtı görünmesi gerekmez. Kendinizi nasıl görüyor, hissediyorsanız öylesiniz.
Sertliği sürekli yaparsa itici olur sertliğin yeri ve ölçüsü olmalıdır.
Evet, bebeto olmayacak bence ve erkeğin çirkini makbuldür
Bir erkeğin erkek sayılması için kupon yapıp tek maçtan yatması gerekir.
Ne yani bir insandan insanlık bile beklenmiyorken bir erkek kabalık neden beklensin?
bir erkeği erkek yapan şey, zamanın koşullarına göre değişir
Sert görünüm erkeksidir, bu görseldekiler erkek sayılmaz pek. O çiçek ne öyle
Yaani sakalsız erkeği erkekten saymıyorlar çok saçma anlam veremiyorumm
Öyle bir şart yok bence, erkeklik mağara adamı gibi olmak değil ki.
Kim nasıl konforlu hissediyorsa öyle olsun. Erkeklik de sadece sert görünüşle olmaz
Baby face erkekler tipim değil. Evet genetik olarak tabi erkekler ama benim işime yaramaz 😂
bunlar erkek değil çocuk aga. çocukla sevgili olmam ben
Etrafında ki kızlara sahip çıkan koruyan kişilere ve R vitesi olmayanlara Erkek denir
Hikâye onlar ben seviyorsam ne fark eder ki sertmis değilmiş
Bir erkeğin ‘erkek’ olması için en az 25 yaşında olması lazım.
Bu kapaktakiler çocuk daha 😂
Kadının zevkine bağlı bazı kızlar kılsız tüysüz baby face sever bazıları sakallı kıllı sever her kadının erkek imajı farklı tercih meselesi
Illa kil yumagi mi olsun yani skfkf baby face de guzel bence
yani biraz olsa olur ama fazlaya kaçmasın açıkçası ben eğlenceli tipleri severim yani orta sert anlatamadım ama neyse siz anlamış gibi yapın😂😂
Anladım ben anladım😅
Hayır, erkek sayılmanın görünüşle alakası olduğunu düşünmüyorum
Sert görünmeye ihtiyaç duyan zaten erkek değildir ki. Kıskançlıktan baby face lere öyle diyoruz :)
Top olmayanlar ve kadın olmayanlar erkektir ama kerimcan Durmaz mesela o erkek değil
Erkek değil demiyoruz olmayanlarda var elbet ama böyleleri daha çok çocuk gibi görünüyor
Erkeğin erkek sayılması için; ahlak, namus, şeref, görgü, merhamet ve haysiyet yeterli aslında kadının da kadın sayılması için bunlar yeterli. Dıştan sert/güzel/yumuşak görünüp içi bomboş olan milyonlarca insan var. Karakter ve zeka asıl mesele
Dış görünümle olacak bir şey değil. ‘Kız güzelliği’ diye bir deyim olduğu doğru. Belki o yüzden kaynaklı olabilir ama daha önce hiç duymadım sakalsız baby face bir erkeğe bu erkek değil diyeni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?