Sizi takmayan birine karşı tavrınız nasıl olur?
#takmayacaksıntakaçacaksın #büyükyorumcu #takmayanyorumcu


Ne anlamda takmadığına ve aramızdaki münasebete göre değişir tavrım. Eğer aramızda samimiyet varsa sebebini öğrenmeye çalışırım. Belli bir samimiyetimiz yoksa umursamam, çünkü ben de onu takmıyorumdur. Eğer mevzu iş konusuysa takmamak gibi bir şansı yok.
Beni takmayan birini bende takmam umursamam.
Küserim konuşmam onunla, bana kulak vermeli ne diyorum acaba ben, beni dinlemeli sonuçta ben onu dinliyor ve takıyorsam o da beni umursamalı takmalı, yoksa güle güle der giderim küserim ben.👋
Salak gibi peşinden koşarım
Cevap
7Cevap
Beni takmayan birine herhangi bir tavrım olmaz, çünkü öyle birini fark etmem bile. :)
Çok seviyorsam peşini bırakmam ama benim için olmasada olur biri ise tek eti çoktan basmışımdır zaten
Beni takmayan birini daha cok takıyorum. Gözümde bi daha değerli daha ulasılmaz oluyor. Çok sacma biliyorum
Beni takmayan birine karşı umursamaz tavrımı takınıyorum
Bende takmam. Kimse vazgeçilmez değil bana göre uzasın gitsn
Beni takmayan birini ben de takmam Yanından geçmem bile
Merhaba✨
Beni takmayan birini ben de takmam umursamam :)
ben de onu takmam. umursanmamak nasıl bir şeymiş o zaman anlar galiba.
umrumda olmaz
Görmezden gelirim
Zaten umursamaz biriyim
ilk once salak gibi pesnde dolanirim sona emin olnca tamamen kabullenirim uzaklasirim
şunu unutmayın birini umursamazsınız diye karşı taraf ölüp bitmiyor oda sizi sallamaz bi süre sonra kimse vazgeçilmez değil
Aynı şekilde karşılık veririm ben de.
Aynı şekilde bende umursamam🤷♀️
Ben de ona karşı öyle olurdum bir süre sonra herhalde.
önce iyice değer veririm sonra bir anda görmezden gelirim. kim daha umursamaz yarışmayalım der gibi
Konuşmayı keserim ben 💁♂️
Beni takmıyorsa ben yine onu düşüneyim. Cehennemin dibine kadar yolu var. Kendimden başka kimse kıymetli değildir.
silerim ben de onu takmam o beni takmaya başlasa bile yine de umursamam hatta belki soğurum
en sevmediğim şeydir umursanmamak
Beni takmayan birini bende takmam ya sınır koyarım yâ silerim
Kendime dönerim peşinden gitmem gitsemde farketmez zaten
Yokmuş gibi davranırım
Sorun değil ben de takmıyorum
Bende onu takmam 😅 o kim ki beni takmıyor
Bosveririm, umursamam.
Bende onu takmam ödeşiriz 😏
Ben de onu umursamam.
Ben de, o kişiyi umursamam olur biter.
Kısasa kısas yapalım istersen?
Öyle biri o andan itibaren artık olmaz 💁
Bende umursamaz olurum ve iletişimi keserim.
Hassktir lo sen kimsin de hayde
Nefret ederim ondan bunu belli de ederim
Bence onu takmam
Bende onu takmam
Umursamam
Bende takmam muhatap olmam kendisiyle
başta üzülürüm falan sonra banane ya derim
Bende onu takmam 🤣
Ne ekerse onu biçer.
Bende onu takmam
Onu görmezden gelerek
Bende umursamam
Ben de takmam tatktik mi yapacaz bi de
Bende onu takmam🌟
Takmam
üzülürüm 😪
Tabiki aynı olur
Bende onu takmam ayni şekilde
Takmayan kişi benim,
karşılıklı olur
hayatımda tutmam..
Takmam
Ben de onu takmam
Takmamak ahahh
keserim
bende onu takmam
Bende onu takmam 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?