Aklınızdan geçenleri insanlara aktarmaktan çekinen biri misiniz, yoksa kendinizi rahatlıkla ifade edebilir misiniz?


Normalde sıcakkanlı bir insanım ama düşünce ve istekleri dile getirme konusunda soğukkanlıyım. Utandığımdan falan değil, umursamıyorum sadece. Bir şeyi gerçekten çok istiyorsam ve istediğim şey yüz kızartacak türde bir istek değilse ki böyle bir istekte bulunmam, gayet açıksözlü dile getirebilirim ama sadece bir defa söylerim. Yalvarmayı sevmem, gururluyum biraz. :D
İsteklerimi dile getiremiyorum. Çünkü benim sözümle yapılacak herşey anlamsız geliyor. Çok saçma ama bu durumu aşamıyorum. Konuşmadan anlaşılmak istiyorum sanki.. Ama bir konu hakkındaki fikrimi çekinmeden söyleyebilirim...
Çok istiyorsam sevdiğim biri varsa çekinmeden düşüncemi ve arzularımı kolaylıkla dile getiririm.
Nazım da geçiyorsa benim için daha kolay olacaktır bu durum tabiki.
Lafı dolandırmayı sevmiyorum, içimdeki her neyse direkt söylemeyi tercih ediyorum. Karşımdaki kişiye ve aramızdaki iletişime göre kendimi ifade edebilirim..
Cevap
43Cevap
Bu durum karşımdakine bağlı. Bazen hemen söylerim. Ama bazı insanlar da söyleyemem. Kırıldıysam eğer karşımdaki değer verdiğim biriyse hemen söylerim.
Her aklımdan geçeni insanlarla kolay kolay paylaşmam 💁♂️
Çok gençken çekinken bir yapım vardı. Fakat topluma karışınca bu durumdan kurtuldum. Şuanda her konuda net olabiliyorum.
Kendimi ifade etmek konusunda hiçbir sıkıntım yok. Çok rahat bir şekilde kendimi ifade edebiliyorum.
Karşındaki kişinin elektriği çok önemli modumu düşürmediği sürece sıkıntı yok , düşürürse hem zorlanıyorum hemde ifade etmek gelmiyor içimden
Çok rahat ifade ederim.. hem de her telden.. Yanı ifade edeceğim kişinin kültürü, seviyesi, tarzı, yaşı fark etmez..
Bakarım beyin yok inadım inat sessizce oradan uzaklaşmanın yolunu arar birdaha bir araya gelmemeye çalışırım
İçime kapanığım ben, acıların çocuğuyum en sevdiklerimize anlattık bazı şeyleri de bir de onlar vurdu, kime nasıl açalım kendimizi :(
Kendimi çok rahat ifade ederim. Sadece bayanlara ve kendimden büyüklere karşı cümlelerimi seçerek kullanırım.
Rahatim bu konuda bazen patavatsizlik derecesine vardigi olmustur
Çok rahat ifade ederim. Kızgınlığımı, sevgimi, ilgimi, hüznümü...
Kendimi rahatlıkla ifade edebileceğimi düşünüyorum.
Lafı evirip çevirmeden direkt olarak söylerim ne söylemek istiyorsam. Çekineceğim bir şey yok.
Aslında iyi ifade ettigimi düşünüyorum da, insanlarda bur süredir, anlamaza yatmak veya duyduğu seyler onu ilgilendirmiyorsa tepki vermeme huyları artti... yine de konuşurum
Karşımdaki kişiyle olan samimiyetime göre değişir...
Kesinlikle ama adımı karşı taraftan beklerim konuyu açar olayı seyrine birakirim
ne kaybederim ki söylesem diyip her şeyi söyleyen biriyim açık ve net
Önce inceden inceye konuyu açarım sonra ise herşeyi söylerim
Sevmişsem eğer, çekinmeden dile getiririm sevdiğim insana karşı sevgimi.
Bazı konuları açıklamaktan çekinirim. Araba konusunda istediğim gibi açıklıyorum.
direk söylerim hazır cevap olduğumu söylerler genelde
Evet, dile getirmesem bile bariz belli ederim.
Pat diye soyluyorum, bu yuzden kaybettigim seyler oldu ama kazandiklarimin yaninda bir hic.
İstek ve arzularımı dile getirirken kekelemeye başlarım
Çekinmeden söylerim. En azından evet veya hayır durumu bilirim.
Kendimi rahatlıkla ifade ediyorum.
Düşüncelerimi çok kolay dile getirebilirim evet. Fakat karşımdaki kişi yaşça beni bastıracak biriyse yani benden büyükse biraz bazen getiremem.
Genellikle dile getirmeyi sevmem. Ama dile getirmek istersem çekinmem.
Rahatca dile getiririm
Evet biraz fazla getiriyorum sanirim hatta😒
Çekinmeden, direk söylerim.
anlayacak olana evet ama anlamayana asla
kesinlikle noktasına kadar
O konuda çok netim hemen söylerim çekinmem
Hayır, aklımdan gecenler beni bile korkutuyor :)
İstediğim durumları dile getirmekten çekinmem.
Çok kolay dile getiriyorum
Kendimi rahatça ifade edebiliyorum
Samimi olduğum kişilere karşı evet
Açık açık net bir şekilde ifade edebilirim.
Evet...
Hayır çok kolay dile getirem. 🙄
Evet sevişmek istediğimi açıkça söylerim
Konu sadece bu değildi ama neyse 😃
bu konuda hiç zorlanmadım bu yaşıma kadar :)
Rahatlikla ifade edebilirim
Evet getirebiliyorum.
Çekingen biriyim 😏
Mqqlesef hqyir
Evet
Getiremem
Evettt
tatlı dille kırmadan ifade etmeye çalışırım
duruma göre
Evet😃😃😃😃😃😃
Çekinirim bazen.
Çekinirim
Ederim.
Getiremem çekingenim
Rocktürkü , çekinmeden söylerim
Duruma gore
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?