Bu hedefler; bağımlısı olduğunuz bir maddeden uzaklaşma, hedeflediğiniz sayıda kitap bitirme, çok istediğiniz bir müzik aletini çalma gibi her türlü maddeyi içerebilir. Geceye güzel bir soru bırakıyorum ki uyandığımızda hedeflere doğru yol alalım. Tatlı rüyalar dostlar.Peter F. Drucker“Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız, vardığınız yerin bir önemi yoktur.”
Mustafa Kemal Atatürk "Hayal ettim, hayalimin önündeki manileri tespit ettim. Manileri kaldırdığımda, hayalim kendiliğinden gerçekleşti."
Bu yıl için belirlediğiniz hedefleriniz var mı, varsa neler?
Bu yıl ya da önümüzdeki herhangi bir yıl için hedefim yok yakında 32 yaşına girecem 10-11 yıldır çalışıyorum herhangi bir başarı elde edemedim son bir yıldır kafa dinliyorum saldım bu saatten sonra hiçbirşey umurumda değil nerden incelirse ordan kopsun
Ben çok hırslı ve güçlü bir yapıya sahibim bunun sayesinde 32 yıl yaşadım ama eğer geri kalan hayatım da böyle boşa çabalamakla geçecekse umarım yaşamam
2010 da askerden geldim sadece bir yıl günde 8 saat çalıştım ondan sonra 12 saat 14 saat bi ara sabah 8 gece 12-1'e kadar çalıştım ki henüz bekar ve sorumluluk sahibi olamama rağmen tek kazancım eve aldığım birkaç beyaz eşya bir tane de Çin malı scooter o da bozuldu iki yıldır yatıyo uzun lafın kısası bazen salmak iyidir boşver olmayacaksa böyle olmasın en azından boşa enerji harcamamış olurum
Dünya yıkılsa umurunda olmayan insanlara hayret eder bir taraftanda özenirdim keşke ben de bu kadar umursamaz olabilseydim diye bir süredir böyleyim ve dünyayının en iyi şeyiymiş en azından kafam rahat kimse beni sahibi olarak göremiyor zaten deniz kenarında yaşıyorum hiç yapamazsam gider survivor hayatı yaşarım dünyaya bidaha mı gelecem sanki şunu unutma evlat Her ne olursa olsun hiçbirşey senden ve moralinin iyi olmasından daha kıymetli olmasın 32 yıl bana bunu öğretti
Tavsiye değil aslında herkes tarafından bilinen şeyler ama sen biraz daha ciddiye al ve erken uygula karşındaki insan kuyunu kazıyorsa sen aklınla o insanı o kuyuya göm ki kendini çok akıllı sanmasın ve hayatının geri kalanında da kötü insan olmaya devam edecektir ama sadece kötülük düşüncelerinde kalsın eyleme geçiremesin inan bu ona acı çektirir benim hayat felsefem bu çok insan tokatladım terbiye ettim bu şekilde..
En İyi Cevaplar