Bu aralar sizler de tükenmişlik sendromu yaşıyormusunuz?

Bu aralar hiçbir canlı derse giresim yok , dışarıyı çıkayım veya beğendiğin bir kıza mesaj Yaz hiç isteğim yok üşeniyorum hayattın her alanında kendimi geri çektim istesem bile yapamıyorum normal de sosyal biriydim bılmiyorum bu iki ay yakın tükenmişlik sendromu yaşıyorum sizde var mı nasıl başa çıkıyorsunuz
Bu aralar sizler de tükenmişlik sendromu yaşıyormusunuz?
Cevapla