Eski sevgilimin elini tuttuğum için kendimi kötü hissediyorum çok pişmanım ne yapıcam?

eski sevgilimin elini tuttuğum için kendimi kötü hissediyorum onu kaybetmekten korktuğum için elimi tutmasına sarılmasına hatta öpmesine bile izin verdim ilk sevgilimdi ve daha hiç bir şey bilmiyordum ilklerim onun gibi biriyle olduğu için kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağımı bile bilmiyorum ben onu çok severken benden hep ayrıldı yavaş yavaş bitti ona karşı hislerim nefrete dönüştü aklıma geldikçe çok kötü hissediyorum ağlıyorum kendimi kirlenmiş hissediyorum lütfen biraz içimi rahatlatacak bir şeyler söyleyin ne yapacağım ben
Eski sevgilimin elini tuttuğum için kendimi kötü hissediyorum çok pişmanım ne yapıcam?
Cevapla