Ya ben napıcam sevgimi, mutluluğumu üzüntümü insanlara gösteremiyor um, yansıtamıyorum?

Çok sevdiğim değer verdiğim insanlara bile sevgimi gösteremiyorum kimseye sarılıp öpemiyorum aileme bile yapamıyorum bunu dün babam bana istediğim bir şapkayı aldı internetten ve en azından sarılmamı ve teşekkür etmemi bekledi ama ben yapamadım söyleyince yaptım genel olarak böyleyim babam ve kardeşim bu güne kadar benden hep sevgi bekledi ben onları çok seviyorum ama gösteremiyorum babam öyle diyince üzülüyorum :(
Ya ben napıcam sevgimi, mutluluğumu üzüntümü insanlara gösteremiyor um, yansıtamıyorum?
Cevapla