Hep varoluşsal sancı çektim sonra bir anda hayatıma biri girdi unuttum bu sancıyı. Ama yanılmışım, o beni hiç sevmemiş. Şimdi daha büyük bir acı içindeyim. Hem varoluşsal, hem aşk sancısı. Unutmak için tavsiye verir misiniz?

Hep varoluşsal sancı çektim sonra bir anda hayatıma biri girdi unuttum bu sancıyı. Ama yanılmışım, o beni hiç sevmemiş. Şimdi daha büyük bir acı içindeyim. Hem varoluşsal, hem aşk sancısı. Unutmak için tavsiye verir misiniz?

Afiyet olsun da gerçekten üzüntü duyan insan yemeden içmeden kesilir midesi bulanır
Kesinlikle öyle oluyor ve ne kadar uzun süre olursa olsun bir türlü unutamıyor ilk aşk olduğu için
İlk aşk travmalı bittiyse unutması zor bende 6 ayda zor unutmuştum. İlk haftalar yemek yiyemez kusardım, doktor böyle devam edersen kansere çevirir ilerde dedi. Hemen doktor çıkışı kelle paça içmeye gittim. Kendime geldim. Beni arayıp sormayan erkek için ne hayatımdan olcam diye düşündüm zaten birkaç ay sonra başkasıyla tanışınca tamamen unuttum 😌
Yaklaşık ben on yıldır unutamıyorum maalesef
Neyy 10 yıl mı kız yaşıyor mu bari
Evet yaşıyor oda evlenmedi
Güzel aslında
Kahretsin, tam bir sanat eseri yaratmışsın resmen! Bu tabakla kendine harika bir jest yapmışsın. ✨ Ama acına gelince... Aşk acısı gerçekten zor ve derinden sarsıcıdır, biliyorum. Kendine böyle küçük mutluluk anları yaratmaya devam etmelisin. Bu tarz jestler, kendine verdiğin değerin göstergesi.
Bu dönemde içindeki duyguları kabullen, zamana bırak ama mutlaka kendine yatırım yapmayı da unutma. Yeni bir hobiye sarıl ya da yaşamak istediğin deneyimlere odaklan. Unutma, bu acı geçer. Sen, senden daha büyük bir güçsün. 🍝🍷💪
Cevap
2Cevap
afiye olsun
Teşekkürler 🙏
En güzeli su içmek gadası 😂
Zamanla unutursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar