Aşk acısı çekiyorum kendime bir jest yapayım dedim, nasıl olmuş?

Hep varoluşsal sancı çektim sonra bir anda hayatıma biri girdi unuttum bu sancıyı. Ama yanılmışım, o beni hiç sevmemiş. Şimdi daha büyük bir acı içindeyim. Hem varoluşsal, hem aşk sancısı. Unutmak için tavsiye verir misiniz?

Aşk acısı çekiyorum kendime bir jest yapayım dedim, nasıl olmuş?
Aşk acısı çekiyorum kendime bir jest yapayım dedim, nasıl olmuş?
Cevapla