Neden beni lezbiyen sanıyorlar? İlla kıskanç mı olmam lazım diğer kızlar gibi?

Arkadaşlar, konu şu...
Ben dış mekanlarda, TV de vs güzel ya daok güzel bir kadın görünce yanımda kızlar veya erkekler olsın/olmasın. - Maaşallah, çok güzel, gözleri süpermiş vs diyorum.. Tanıdığım bütün kadınlar hatta annem bile bir kusur buluyorlar, Barbara Palvin mesela, ua da Adriana Lima. Geçen annem babama bu kız eşcinsel mi oldu diyd dert yanmış... Sırf objektifim, kıskanmıyofum diye... Abim de bana sen lez misin dedi, sanırım kusur bulmam lazım diğerleri gibi. Hiç anlamıyorum kadınların birbirlerini kıskanmalarını.. Ha bir de geçen abim maç izliyodu, şu Alman kaleci Neuer de iyiymiş, bunu dedim ben, abim de evet harbi yakışıklı adammış vs dedi. Ben ona gay misin diyo muyum? Ki gay değil kızarkadaşı var..
Neyse konu bu. Ben, sırf beni lez sanmasınlar diye kıskançlık krizlerine mi girmeliyim yani?
Neden beni lezbiyen sanıyorlar? İlla kıskanç mı olmam lazım diğer kızlar gibi?
Cevapla