Yıllar geçtikçe her şeyin zor gelmesi hayattan bıktim?

25 yaşındayım hayatta cok başarışızlıklarim oldu fırsatları değerlendiremedim. Geçmişi düşünüp bileklerimi sıktığım bile oluyor en basitinden zayif ve güzel görünmem icin 8 kilo vermem lazım ama boğazıma engel olamıyorum. Ders çalışmam lazım nefsime engel olamıyorum film izliyorum. Yaş ilerliyor dağ gibi atanma sorunum var işin aksine ailemin durumu yerinde özel okulda da çalışabilirim ama memur kafasından çıkamıyorum. Hayatımı duzene sokmaya çalışıyorum olmuyor tembellik ruhuma işledi kendimi o kadar çok enayi hissediyorum ki çok taviz verdim ciğeri baş para etmez insanlara. Neden böyle oluyor etrafıma bakıyorum herkes hayat kalitesini arttırıyor kıyasıya rekabet var benim gibi insanlar azınlıkta diye düşünüyorum benim gibi olanlar var mi? Nasıl çıkacağız bu bataktan?
Yıllar geçtikçe her şeyin zor gelmesi hayattan bıktim?
Cevapla