İyi insan olmanın temelinde sevgi, saygı vardır. İyi bir insan olmanın en temel özelliği, başkalarını sadece çıkar olmadan sevmek, kendini onların yerine koyarak davranmaktır. Bunların ben de olduğunu düşünüyorum fakat, yapım gereği soğuk ve mesafeli bir insanım, bu sebeple duygularımı pek belli edemiyorum. Bu da benim iyi insan olarak görünmemi engelleyen bir Perde gibi. En azından duygularımı bir tık daha belli edecek hiçbir özelliğe hayır demeyebilirim.
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
Yine de iyilik yapın
İnsanlar kimi zaman akılsız, mantıksız ve ben-merkezci olurlar; Yine de onları sevin. * İyilik yaptığınızda insanlar sizi bencilce amaçlar taşımakla suçlarlar; Yine de iyilik yapın. * Başarılı olduğunuz takdirde sahte dostlar ve gerçek düşmanlar kazanabilirsiniz; Yine de başarılı olun. * Bugün yaptığınız iyilik yarın unutulabilir; Yine de iyilik yapın. * Dürüstlük ve şeffaflık sizi kırılganlaştırabilir; Yine de dürüst ve şeffaf olun. * Kurmak için yıllarınızı harcadığınız şey bir gecede yerle bir olabilir; Yine de kurun. * Gerçekten yardımcı olmak istediğiniz kişiler yardımınıza saldırganlıkla karşılık verebilir; Yine de yardımcı olun. * Dünyaya elinizdekilerin en iyisini verin, bu yüzden incitilebilirsiniz; Yine de dünyaya elinizdekilerin en iyisini verin. * Dünya çatışmalarla doludur; Yine de huzuru seçin...
Daha fazla sebat etmek. Bunu pek yapamadığım için kendimi yıpratabiliyorum ve bu durum benim psikolojimi etkilediği için hâliyle çevremdeki insanlara da yansıtabiliyorum.