Sizce kızlarla konusmak için onların takip ettiği ilgi alanları dizi vs yüzeysel takip etmek salaklık mı?

Arkadaşla konusuyoruz diyor ki kızlarla konusurken caba harcamam harcayan **salaktır diyor extra bir çaba sarfetmem diyor , bende diyorum ki derinlemesine değil yüzeysel bir biçimde takip ediyorum ve de ben böyle seviyorum diyorum ortak ilgi alanlarımız olsun, mesela su diziyi izlemiştim su kitabı okudum az bucuk moda vs. vs. o kadar fazla kız delisi de değilim su zamana kadar flortum oldu sadece. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce kızlarla konusmak için onların takip ettiği ilgi alanları dizi vs yüzeysel takip etmek salaklık mı?
Cevapla