
Siz ne için acıya , mücadeleye hazır hissediyorsunuz kendinizi?

şu an için hazırım deyip çekmek istediğim acıyı hayatıma çekemem. Zaten hazır olsakta, olmasakta başımıza gelenlerle bir şekilde mücadele etmek zorunda kalıyoruz. Herşeyin hayırlısı diyelim 💮☺️
Hiçbir şey için acı çekmeye hazır değilim, niye çekeyim? Her şey için mücadele edebilirim o sorun değil. Mücadele yaşadığımız şeye "acı" diyorsak, işin rengi değişir tabi. Ama o da acılı değil yani bence.
Cevap
13Cevap
Artık yaşamak gibi bir derdim yok, hayatta kalmak kafi. Neyse ki o da çok bir mücadele gerektirmiyor.
Çok ümitsiz konuştun
Hazır olduğumu söyleyemem ama başa gelen çekilir diyorum. Yine de gelmesin başa. 😄
Hersey bir ilizyonmus gibi geliyor, o yuzden aci cekmeye gerek duyacak bir sey yok gibi de gelmeye basladi.
Benim acıya verecek bir şeyim kalmadı;Mutluluktan alacağım var...
şu an öyle birşey olmaz sanırım ama olsaydı eğer ben özgürlüğüm için seve seve acı çekebilirdim...
Hiç bir şey için acı çekmek istemem, ama hayat öücadelesinde her zaman azımlıyı dir
Para için mücadele ederim başka da bişey için etmem
Şimdi değil zamani degil ama bekliyorum
Umarim beklediğine değecek birşeydir 😊
Vatanım için ölmeye hazırım 🇹🇷
🇹🇷🇹🇷❤❤🤗🤗
Okadar cok şeye hazırım ki anlatamam
Mücadele ederim ama acı çekmek istemem.
Hic biseyde mücadele etmicem
Sevdiklerim için olabilir ama bilmiyorum
Acı çekiyorum zaten
Ne için çekiyorsun ve değiyor mu
32 yaşındayım adam olamadım yaşamayı beceremedim beceremiyorum hayatımı yaşayamadım kazanamadım gençliğim boş geçti senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti insanlarsan dışardan kopuk yaşadım ölüden farkım yok senelerdir her gün acı çekiyorum maalesef beni kimse anlayamaz yargılamak da insanlara kolay gelir
Hiç bir şey...
Fenerbahçe için tükendim.
sevdiklerim için..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?