Kişilik & Karakter Hayatta başınıza gelen en güzel şey nedir? Peki neden? Gölgesizkarakter Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Başınıza gelen en güzel olay nedir? Neden?Hatırlayamayan, sen de gel.. :) Hayatta başınıza gelen en güzel şey nedir? Peki neden? Cevapla Nedir Soruları En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
54srp Takip Et FenomenMaster Yaş: 44 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Başıma gelen en güzel şey oğlumu kucağıma almam. Anne olmam mucizeydi ve ben o mucizeyi yaşadım çok şükür ♥️ 1 0 Yorumla
johesa Takip Et Master Yaş: 35 , eic 74% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 662 cevap paylaştı. Suana dek basima gelen en guzel sey tiyatro egitimi alip yillarca festivalden festivale gezip onlarca insandan alkis almak oldu bu duygu paha bicilemicek bi duygu aylarca calismanin gururu 1 0 Yorumla
anonimdekim Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl En güzel şey geldiğinde söyleyeceğim bunun cevabını. 😅 2 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı. Hayatta başıma gelen en güzel şey doğmuş olmam. Çünkü hayatın her anı ve herşeyi farklı bir güzel. 1 0 Yorumla
Kadoooş Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güzel bir ailede doğmuş olmam. En büyük şansım diyebilirim. 1 0 Yorumla
Salcanogtı Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Hep kız arkadaşım olması için uğraşıp birtürlü kız arkadaş yapamayışım 1 0 Yorumla
NefarkederkiBamBamm Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Az evvel üstüme birinin, yağması... Hüngür hüngür, gülmekten... 1 0 Yorumla
VivaDaCoulpe Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 94% +1 yıl ÇocuklarımSebebine gerek var mı?Varlıkları yetmez mi sebep olarak 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. henüz gelen bir şey yok.. 1 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Erkek oluşum herhalde 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Erkek arkadaşımla tanışmam zannediyordum bu güne kadar ama değilmiş yok daha güzel bir şey gelmedi.. 1 0 Yorumla
DELİKANLIPRENSSSS Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Müslüman bir ailede doğmam 1 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Her yeni sevgili :) 1 0 Yorumla
umursamazadam1 Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 603 cevap paylaştı. Su an saglıklı olmam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Başıma gelen en güzel şey oğlumu kucağıma almam. Anne olmam mucizeydi ve ben o mucizeyi yaşadım çok şükür ♥️
Suana dek basima gelen en guzel sey tiyatro egitimi alip yillarca festivalden festivale gezip onlarca insandan alkis almak oldu bu duygu paha bicilemicek bi duygu aylarca calismanin gururu
En güzel şey geldiğinde söyleyeceğim bunun cevabını. 😅
Hayatta başıma gelen en güzel şey doğmuş olmam. Çünkü hayatın her anı ve herşeyi farklı bir güzel.
Güzel bir ailede doğmuş olmam. En büyük şansım diyebilirim.
Hep kız arkadaşım olması için uğraşıp birtürlü kız arkadaş yapamayışım
Az evvel üstüme birinin, yağması... Hüngür hüngür, gülmekten...
Çocuklarım
Sebebine gerek var mı?
Varlıkları yetmez mi sebep olarak
henüz gelen bir şey yok..
Erkek oluşum herhalde
Erkek arkadaşımla tanışmam zannediyordum bu güne kadar ama değilmiş yok daha güzel bir şey gelmedi..
En sevdiğim yemekler 😒
Henüz güzel bir şey gelmedi :(
Müslüman bir ailede doğmam
Susarım onlar da anlarlar Aklımın başıma gelmesi
Kız arkadaşım 🌈♥️
nefes alıyor olmam başka da bişi değil
Her yeni sevgili :)
En güzel şey. Ailemdir. Sonra sağlığım. :)
Müslüman olmam, iyi bir aile
Başıma gelen en güzel olay yok
Sevgilim
Yaşamak
Kur an ı ezberlemeyi bitirmemdi
Su an saglıklı olmam
Aşık olmak
Bana göre sevilmek
Ailem