Hiç eğlenceli değilim, hiç komik değilim, sohbetim sarmıyor ve çok sıkıcıyım?

Karakter olarak hiç eğlenceli değili çok sıkıcıyım, komik değilim espri yapamıyorum gelemiyorum, çok monoton ve yavaşım, kimseyle konuşamıyorum sohbetim sarmıyor. Arkadaş edinmekte zorlanıyorum. İnsanlar bana olduğum gibi davran diyorlar zaten olduğum gibiyim. Millet nasıl her şeyi dalgaya vuruyor, eğleniyor, çatır çatır espri yapıyor, herkesin espri anlayışı mükemmel, ben hiç birini yapamıyorum. İnsanlarla konuşacak konu bile bulamıyorum. Hiç çevrem yok. Bana sen başla gerisi gelir diyorlar ama gelmiyor konu direkt kapanıyor. Lütfen yardım edin ben böyle bir olmaktan bıktım…
Hiç eğlenceli değilim, hiç komik değilim, sohbetim sarmıyor ve çok sıkıcıyım?
Cevapla