32 yaşına kadar hep içine kapanık yaşamış hiç açılamamış bir insan hakkında ne düşünürsünüz?

Ben 32 yaşındayım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık biriyim bu yaşıma kadar hiç açılamadım kendimi aşamadım hep kapanık yaşadım gençliğim de böyle geçti hiç açılamadan yaşlanıyorum hayattan istediklerimi alamadım işsizim bekarım asosyalim
32 yaşına kadar hep içine kapanık yaşamış hiç açılamamış bir insan hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla