Kişilik & Karakter Kalp çarpıntısı ve korku hissi yaşıyorum nasıl geçer? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Kafayı yicem Allah aşkına ne yapayım Güncellemeler+1 yıl Sizde de var mi bu durum Kalp çarpıntısı ve korku hissi yaşıyorum nasıl geçer? Cevapla Aşk Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Sakinles bu beni öldürmez psikolojik diye düşün. Sonra hayal kurmaya çalış güzel şeyler düşün aklını meşgul et 0 0 Yorumla
İnci_tanesiii Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Panik atak geçiriyorsun sanırım... lütfen bir cam aç ve derin derin nefes al 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kendimi bildim bileli var hep. Zaman zaman geçiyor sonra bir anda hortluyor Yorumla İnci_tanesiii +1 yıl Muhakka doktora git... ihmal etme kendini Yorumla
armstor Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Sakin ol 10 a kadar say nefes al ver sakince azalır 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yıllardır var Yorumla armstor +1 yıl Hmm doktora gitsen Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Panik atağın olabilir. Eğer bu belirli periyotlarda devam eden bir şey ise, lütfen doktora git. Can sıkıncı bir durum bu, hayatını etkilemesine izin verme. Umarım şuanda iyisindir. 0 0 Yorumla
sKrivNostna Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Çok, fazla, kahve tüketiyormusun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hayir cok sık değil Yorumla sKrivNostna +1 yıl Sigara alkol kullanımı nasıl Yorumla
YalvarBarışalım Takip Et Master Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Git bir hava al olcem mi sandin noldu 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 2gun önce bir an aniden korktum Şu an çok kötüyüm. Dünden beri çıldırıyorum sanki bu hisle Yorumla
scorpion1903 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 31% +1 yıl Panik atak. Doktora görün en kısa zamanda 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Emin misin ya Yorumla scorpion1903 +1 yıl İlaç kullanmıyor musun? Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla scorpion1903 +1 yıl Dediğim gibi doktora görün mutlaka ilaç verir, rahatlarsın Yorumla Soran +1 yıl Hiç ilac kullanamıyorum az iyi olsam hemen bırakıyorum Yorumla scorpion1903 +1 yıl Kafana göre bırakamazsin o ilaçları. Bırakırsan bu sorunları yaşamaya devam edersin Yorumla Soran +1 yıl Kendi kendine iyi olmuştu bir dönem Yorumla scorpion1903 +1 yıl İşini garantiye al. Kendi kendine teshisler koyma bence. Doktora güven Yorumla
bulut3478 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 46% +1 yıl panik atak olmuşsun doktora gorunsen çok iyi olur 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Anksiyete olabilir 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ara ara böyle artıyor çıldırıyorum Yorumla muratby +1 yıl Doktora gitmekte fayda var Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sakinles bu beni öldürmez psikolojik diye düşün. Sonra hayal kurmaya çalış güzel şeyler düşün aklını meşgul et
Panik atak geçiriyorsun sanırım... lütfen bir cam aç ve derin derin nefes al
Kendimi bildim bileli var hep. Zaman zaman geçiyor sonra bir anda hortluyor
Muhakka doktora git... ihmal etme kendini
Sakin ol 10 a kadar say nefes al ver sakince azalır
Yıllardır var
Hmm doktora gitsen
Panik atağın olabilir. Eğer bu belirli periyotlarda devam eden bir şey ise, lütfen doktora git. Can sıkıncı bir durum bu, hayatını etkilemesine izin verme. Umarım şuanda iyisindir.
Çok, fazla, kahve tüketiyormusun
Hayir cok sık değil
Sigara alkol kullanımı nasıl
Git bir hava al olcem mi sandin noldu
2gun önce bir an aniden korktum Şu an çok kötüyüm. Dünden beri çıldırıyorum sanki bu hisle
Panik atak. Doktora görün en kısa zamanda
Emin misin ya
İlaç kullanmıyor musun?
Hayır
Dediğim gibi doktora görün mutlaka ilaç verir, rahatlarsın
Hiç ilac kullanamıyorum az iyi olsam hemen bırakıyorum
Kafana göre bırakamazsin o ilaçları. Bırakırsan bu sorunları yaşamaya devam edersin
Kendi kendine iyi olmuştu bir dönem
İşini garantiye al. Kendi kendine teshisler koyma bence. Doktora güven
panik atak olmuşsun doktora gorunsen çok iyi olur
ya panik ataksın ya da çok streslisin
Anksiyete olabilir
Ara ara böyle artıyor çıldırıyorum
Doktora gitmekte fayda var