Güzelliğim evin içinde boşa harcanıyor gibi hissediyorum, ne yapacağım böyle 😢?

Corona olmasa da çok arkadaşım yok ki:((
Güzelliğim evin içinde boşa harcanıyor gibi hissediyorum, ne yapacağım böyle 😢?
Cevapla