Vazgeçmem gerekiyorsa doğru zaman aramam ben 👒
Vazgeçmek kolay mıdır sizin için?
En son neden vazgeçtiniz?
Vazgeçmek kolay mıdır sizin için?
En son neden vazgeçtiniz?
vazgeçmek istediğim an içimden öyle bir şey geldiğinde vazgeçiyorum zaman içerisinde yaş ilerledikçe daha çok kolay vazgeçiyorum nedense..
Artık uzatmadan bana iyi gelmiyorsa ve beni yoruyorsa vazgeçiyorum
en son beni yoran bir durumdan vazgeçtim
En son canımdan hayatımdan vazgeçtim yine ölmedim köpek aldım vaktimi onunla birlikte geçirdim eğitim tam komutlu kimseyi kafama takmıyorum muhattap olmuyorum aklıma geleni yapıyorum iyi olmak için ya da kötü olmak gibi düşüncelerim yok hak edene hakkını veriyorum. Sevgili kız arkadaş ya da erkek arkadaş bulayım sosyal etkinliklere katılayim konuşmak dertleşmek gibi yapma hevesimi rafa kaldırdim. Şans kader tesadüf karşılaşma sadece olursa olur diyorum insanların benliğini değiştirmek zorunda değiliz. Kişiyi kabullendikten sonra vazgeçmek zorunda kalmıyorsun.
Vazgeçmek aslında başlı başına bir direnç göstergesidir. Hem kendine olan hem karşıya olan bir direniş. Bu direniş, vazgeçmeme isteği insanı yorar. Bazı şeylere direnmek yerine teslim olmak daha sağlıklıdır. Kolay mıdır diye düşüneceksek aslında çok basit bir olay. Sonunu bildiği şeye insan neden direnir ki, bugün olmasa yarın olacaktır. Geciktirmek onarmaz. En son neden vazgeçtiğimi hatırlamıyorum çünkü vazgeçmek için önce bağlamam gerek kendime bir şeyi. O kadar bağlamıyorum.
beklemek eziyettir, bilinmezliktir, yorar.
vazgeçmek sancılıdır, ama acısı tanıdıktır, sonu vardır, nettir.
vazgeçmek korkaklık değil, kendini mutsuz eden bir şeyi ya da kişiyi çok sevdiği halde geride bırakmaktır.
dolayısıyla cesaretin ta kendisidir...
ne kadar uzatırsan o kadar seni yorar..
kalbine yakışan olmalıdır, kalbini yoran değil..
Teşekkür ederim ellerine sağlık
Cevap
34Cevap
Gelişi güzel ilişki kuranlara vazgecmek kolaydır , tabi bide önüne gelenle takılanlar hemen vaz gecebiliri...
Fakat Gercekten severken arada aşk varken zordur vaz gecmek... Bazen ölyşe şeyler yasarsınızki cok severkende vaz gecmek zorunda kalırsınız...
Benim için çok basit artık.
İstemediğim veya beni yıpratan her şeyden uzaklaşıp vazgeçiyorum. Olması gereken de o. Vazgeçtiğim şeyler de genelde hep çok çabaladıklarım. Gerek yok artık. Her şeyden çok kolay vazgeçebilme özelliğine sahibim. Üstelik bu artık üzmüyor beni.
En son mantık bulamadığım bir şeyden vazgeçtim.
Her şey kolay artık kaldıki vazgeçmek daha kolay 😀
Kolay değil benim açımdan en son bir şeyden vazgeçmedim ama vazgeçmem için hayat ve insanlar çok uğraşıyorlar ve istiyorlar ama vazgeçemiyorum vazgeçemediğim kadın bile vazgecmemi istiyor o bile hazır ama üzgün ama yorgun
Bir dönem her şeyden vazgeçmiştim, en çokta kendimden.
Ama sonra sirkelenmem gerektiğini hayallerimin peşinden gitmem gerektiğini gördüm. Çabalıyorum diyeyim. Ama vazgeçmek kolay değildir sizi o raddeye getiren sebepler vardır.
İlk başta vaz geçmek zordur ancak insan çok sevdiği asla vaz geçemem dediğin den bir kere vaz geçince artık vaz geçmeler o kadar zor gelmez gerideysen herkesten çok vaz geçilebilir
En son bir arkadaşımla sorunumuz oldu ve vazgeçim arkadaşlık etmekten.. Vazgeçmem gerektiği an tereddüt etmem. Keyifli akşamlar..
Vazgeçmek kolay değildirde kabullenmek kolaydır en son biten ilişkimin geri dönüşü olmadığıın kabullenip vazgeçmek vardı oınuda yaptık zaten
İlk başta vazgeçtiğim kişiden zar zor vazgeçtim sonrasında gerçekten en değerli kişilerden bile anında vazgeçebildim
Vazgeçmekten daha zor bir şey olamaz. Hele de maddi ve manevi olarak çok yatırım yaptıysan bu yolda. Uzun mücadeleler sonucunda iyi bir üniversitenin seni mutlu etmiyoursa bırakılabileceği kararına vardım. Ama uzun sürdü.
Her zaman her seyle arama bir sinir koyarim, ne vaz gecerim nede umursarim.
Kendi haline birakirim hep.
Biraz önce markete sigara almaya gidecektim, amannn çok sıra vardır şimdi deyip vazgeçtim. Kim girecek şimdi o sıraya. 😂
Diskotopu alıcaktım vazgeçtim gayette kolay oldu annem evi pavyona mı çevircen dedi KAKSKJDNDJDNSBSBEB
Vazgeçe bilmek için Yaşamak gerek.
https://m. youtube. com/watch? v=TXtgqM73nYA
🚬
Herşeyim sandığım herşeylerimden vaz geçtim, herşeyini kazanmmiak için özgür olmak için
olmuycagini anladığım herşeyden vazgecmisligim olmuştur
Değil, sosyalliğimden korona yüzünden mecbur bırakıldık
Zordur en son neyden vazcaydım hatırlamak istemiyorum
çok kolay değil en son sevgisizlikten sevdğim adamdan vazgeçtim
yorulduğum için, bazı insanlara laf anlatmaktan vazgeçtim.
Evet çok kolaylaştı benim için kimse kendimden değerli değil
Aslında zordur.
Ama kararlı olan, kendine güvenen kişiler kolayca vazgeçerler. 😎
Vazgeçmek kolaydır. En son markete gitsem mi diye düşünmüştüm sonra üşendim ve vazgeçtim.
Kolaydır. Mantıklı düşündüğüm zaman hemen vazgeçerim.
Benim için önemli Bir insandan vazgeçtim kolay değildir
Değildir gerçekten. En son bir bir tatlıyı yemekten vazgeçtim
Benim için vazgeçmekten daha kolay bir şey yok bu dünyada. Ufacık şeyde üstünü çizer geçer giderim.
Gençliğimi hiç yaşayamadım gençliğimi yaşamaktan vazgeçtim çünkü artık çok geç
Kolaydır iş oraya gelmişse
✔️Güç verir
✔️Tecrübe kazandırır
✔️Kendini toplarsın
✔️Şarkılar güzel gelir
✔️Ve sonra adını bile hatırlamazsın merak etme
Vazgecmek kolaydır fayda zarar dengesı gectıgı anda iş sevgılı ne eksıkse vazgectım
Neyden kimden olduğuna göre değişir. Ama sana hayatına zarar veriyorsa kolay olmalı vazgeçmek gerekiyorsa etmeyi de bilmeli insan
Vazgeçmekten vazgeçtim. Çok "VAZGEÇ " li bir cümle oldu ama Vazgeçilecek gibi değil.. ( oruç sıcak = Mazur görün)
kolaydır hiçbir şey ölene kadar benimle kalacak değil ya neyden vazgeçtiğimi bile hatırlamıyorum öylesine basit benim için jxjdhc
Terkedildiğim için ondan vazgeçmek zorunda kaldım. Çok acı ızdırap dolu. Ama elinden bişey gelmiyo vazgeçmek zorundasın...
vazgeçtiğim önemli birşey yok galiba. 1 sene yi aşkın para biriktirdim gittim bilgisayar aldım
sohbeti kesip yazmayan insanlardan
Gerekliliğine eminsen evet kolay vazgeçebilirim
İnsanların huylarını değiştirmeye çalışmaktan,
vazgeçmek zorunda kalmanın zorluğunu öğrendim
Bazen kolay değil ama mecbursundur
Wazgeçmek kolay diil ya cidden
En son yemek yemekden vazgeçtim. Diyetteyim😄
Kolaydır bi zorluğunu görmedim
Artık anlamı kalmadığında
Zordur.
Kendimden vazgeçtim
Sen vazgeçmesen bile hayat seni zorla vazgeçtirir
Vazgeçmeyi öğrenmek kolay değil
vazgeçmek, kolay bence
Mantık ve akıl güzel nimetler yararlanmak lazım
Zordur
vazgecilir.
Değildir hemde hiç
Ne olduğuna bağlı
Hiçbir şeyden.
Kolaydır
Vaz gecemem
En son alacağım bakım ürünlerinden vazgeçtim.
Zor sevgilimden
Vazgeçmedim
Vazgeçmek kolay değil kendimden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?