degismeyen tek sey alik bakislarim sanirim
boyle de bakmazsin
tombikmisiz o ara
boyle de bakmazsin


Kendimde değişmeyen bir şey var ki o da her zaman için realist oluşum kuruşum kimseye karşı boyun eğmemiş oluşum kul hakkına karşı özellikle aşırı derecede duyarlı olmam bu özelliklerimi hiçbir şekilde kaybetmedim kaybetmeyeceğim
inatçı olmam
hala inatçıyım
sırf inadımdan çocukken gdip buz gibi beton zemine oturup anneme inat ediyor muşum
o yüzden bronşit olmuşum
hala öyleyim
Senin bakışlar değişmemiş 😅
dimi
Aynen ya 😅
ge. ri zekalılığım
havada torpil kokusu var sanki... ne dersin?
caktirmasana
ahhh pardon
renk vermemeyi ogrenmen lazim en acilinden
daha küçüğüm, zamanla öğreneceğim
ogrenirsin
sen taktik vermek ister misin?
ben hep boyleydim karakter meselesi galiba bilmiyorum
pışy
pışt"
ohoo laf sokuyorsun sürekli, alınıyorum : D
vallahi laf sokmak gibi bi dusuncem yoktu laf mi sokmus oldum anlamadim su an swdjwkekwlek
resimag. com/p1/c77c9bd71655. jpeg
ozur
kabul edilmedi
ayip
ya senin ağız ucu özür dilemen değil sanki
ozur dilerim
oldu mu
sen dilersin de olmaz mı?
kabul edildi
bi zahmet ya
lütfettim
aramizda boyle seylerin lafi olmaz alinma her seye
yok be, öyle kolay kolay alınmam ben...
konuşma uzasın diye ayak yaptım
bosuna mi ozur diledim yani
yoo sana saygım arttı, yetmez mi?
yetmez diyomusum
peki ne istiyorsun hadi söyle?
sakaydi yeter tabiiii
aynı zamanda empati de yaparmış
o kadar susadim ki bugun
iftara son on dakika, ha gayret
basima agrilar girdi
o kadar mı susadın? : D son yedi dakika
temizlik yapsaydin sen de susardin
şurada sileceğin iki masa sandalye
hemen söylenme öyle
iki masa sandalye?
sen bayram temizligi nedir bilir misin
bayram temizliği ne alaka? millet evde olacak
doydu mu karnın?
millet evde olsun gelenegi bozmamak lazim komsulardan filan gelen olur ne malum
doydum
hadi görgüsüzlük yapacağım şimdi
ne yedin?
mangalda bisiler detay vermiyorum
sen ne yedin
o detayını vermediğin şeylerin fırında pişirilmiş halini yedim :D
izgara>>>>>
bak orası tartışılır
Cevap
14Cevap
Betona kagıt sürterse ölmekten beter oluyorum veya mermere tırnağımı sürtersem
Değişmeyen Bir Tek Mutsuz Olmam Başka Değişmeyen Yok
Çok tatlıymışsın benim inadım hep varmış bebekken bile.
Hala naif bir insanım
Ben çok farklıyım ya😀
Çocukluğumdan kalan bir şey yok sanırım.
Kumrallığım, saçım tenim hep aynı renk gitmiş
O zaman da kendi kendime gülermişim
Tatlı ve sevimli oluşum 🤗🙈
Merakım
Merhametli olmam
Akılsız olmam 😬
yürümek
Cinsiyetim😂
Şaşırdığımda oluşan ifade 😂
Utangaçlık.
Cinsiyetim hala aynı
tipe bak çok tatlı :D
Saflığım
Gözler değişmez.
Tatlılığım.
@TuğraAkıncı Seni yemezler ama yanlız abazan seni😤
elektronik merakım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?