Durumu anlatayım.
Artık genel olarak çok samimi olduklarım hariç herkese mesafeliyim.
Bazı kişilere bunu açıkça belirttim.
Bayağı açık bir dille belli ettim hem de.
Çevremde kimseyi istemediğimi, mesafeli olacağımı ve kişisel alanıma kimseyi sokmayacağımı söyledim.
Bunları söyledim ve yine kötü ben oldum. :))
Bu insanlar yüzüne gülüp arkasından konuşanı daha mı çok seviyor ben anlamıyorum ki.
İki yüzlü olsan sen suçlusun, net olsan sen suçlusun.
Mesafeli olmak herkesin en doğal hakkıdır, kişi yalnızlığı seçmiştir ve öyle yaşamak ister.
Kısacası "ÖZGÜRLÜK".
Ben şu an kimseyi istemiyorum, yalnız kalmak istiyorum ama buna saygı gösterilmedi ama bu benim umurumda bile değil.
Hakkımda istediklerini düşünsünler de benim merak ettiğim ne istiyor bu insanlar, yani ne yapalım illâ iki yüzlü mü olalım?
Artık genel olarak çok samimi olduklarım hariç herkese mesafeliyim.
Bazı kişilere bunu açıkça belirttim.
Bayağı açık bir dille belli ettim hem de.
Çevremde kimseyi istemediğimi, mesafeli olacağımı ve kişisel alanıma kimseyi sokmayacağımı söyledim.
Bunları söyledim ve yine kötü ben oldum. :))
Bu insanlar yüzüne gülüp arkasından konuşanı daha mı çok seviyor ben anlamıyorum ki.
İki yüzlü olsan sen suçlusun, net olsan sen suçlusun.
Mesafeli olmak herkesin en doğal hakkıdır, kişi yalnızlığı seçmiştir ve öyle yaşamak ister.
Kısacası "ÖZGÜRLÜK".
Ben şu an kimseyi istemiyorum, yalnız kalmak istiyorum ama buna saygı gösterilmedi ama bu benim umurumda bile değil.
Hakkımda istediklerini düşünsünler de benim merak ettiğim ne istiyor bu insanlar, yani ne yapalım illâ iki yüzlü mü olalım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer