Birisi beni çok üzdü ona bu günün dileği olarak mutsuz olmasını dilesem tutar mı?

Beni gerçekten çok incitti ve üzdü. Ona hıdrellez dileği olarak mutsuzluk dilesem sizce tutar mı? Bence üzen herkes üzülmeli. Inciten herkes incilmeli.
Birisi beni çok üzdü ona bu günün dileği olarak mutsuz olmasını dilesem tutar mı?
Cevapla