Birine emek verip hayal kırıklığına uğramak mı daha acı yoksa emek vermeyip kaybettiğinde keşke elimden geleni yapsaydım demek mi?

Emek verdin yeri geldi ödün verdin ama değmedi seni incitti ve hayatından çıktı…

Emek vermedin yeterince çaba göstermedin gün geldi çekti gitti ama içinde bir acaba keşke var …Keşke yeterli çabayı gösterseydim vs …

Hangisi daha acı?

Birine emek verip hayal kırıklığına uğramak mı daha acı yoksa emek vermeyip kaybettiğinde keşke elimden geleni yapsaydım demek mi?
Cevapla