Göz iletişimi kuramamanın en büyük sebebi çekingenlik ve asosyalliktir. Kişi gözlerini kaçırır ve iletişimş etkiler. Bu iletişimin gerçekleştiği kişiye de bağlıdır. Çekinir misiniz yoksa dimdik muhattabın gözlerine dalar mısınız😄?#benkendall
Birisiyle konuşurken gözlerinin içine bakmaktan çekinir misiniz?
Kişiye ve konuşulan konuya göre değişir taciz edip meydan okur gibi 10 dk da kilitlenmem kimsenin gözüne 😆ama anlamaya çalıştığım ve söylediğini değilde düşündüğünü duymak istediğim bi insanın mimiklerini ve gözlerini izlerim 👀 çekinmem göz göze gelmekten aksine de severim o durumlarda..