Birisiyle konuşurken gözlerinin içine bakmaktan çekinir misiniz?

Göz iletişimi kuramamanın en büyük sebebi çekingenlik ve asosyalliktir. Kişi gözlerini kaçırır ve iletişimş etkiler. Bu iletişimin gerçekleştiği kişiye de bağlıdır.
Çekinir misiniz yoksa dimdik muhattabın gözlerine dalar mısınız😄?
#benkendall
Birisiyle konuşurken gözlerinin içine bakmaktan çekinir misiniz?
Birisiyle konuşurken gözlerinin içine bakmaktan çekinir misiniz?
Cevapla