Yüreğinizden taşan şeyleri yazıya döker misiniz?

Bazen yaşadığımız ya da yaşayamadığımız şeylerin altında ezilir ve rahat bir nefes almak için bir şeylere sığınmak isteriz. Bu çoğu zaman bir insanın omuzları olabilirken bazen daha sadık dost olan kağıtlara dökeriz içimizdekileri...
Hatta zamanla onlarla güzel bir ünsiyet kurar ve sürekli yazmak isteriz...
Yüreğinizden taşan şeyleri yazıya döker misiniz?
Peki siz yüreğinize sığdıramadığınız şeyleri yazıya döker misiniz? Kimseye anlatamadığınız şeyleri kağıtlara aktarır mısınız?
Yüreğinizden taşan şeyleri yazıya döker misiniz?
Cevapla