1999 ocak doğumlu bi erkekle, 2003 kasım doğumlu bir kızın ilişkisindeki yaş farkı normal midir sizce yoksa fazla mıdır?

Evet soru açık. Ne dusunuyorsunuz bu durum hakkında arkadaşlar bence biraz fazla.
1999 ocak doğumlu bi erkekle, 2003 kasım doğumlu bir kızın ilişkisindeki yaş farkı normal midir sizce yoksa fazla mıdır?
Cevapla