Hayatımda, instagramımda kimsenin olmaması beni çok üzüyor, herkes mi böyle?

Bazen benimle yaşıt kızlara denk geliyorum, çoğu özel üniversitede. Çok sağlam onları çok seven arkadaşları var. Hep güzel ortamlardalar bir gün cafeye gitmeseler kendilerini ezik hissederler. Ordan sonra kendi hayatıma bakıyorum, instagramda hikayemi görmesinin ilgimi çekebileceği kimse yok. Arkadaşım yok hem de bir tane bile erkek ekli değil. Sadece 145 kişiyle takipleşiyorum. Ama yine de kendimi sevdiğim için selfie storisi atıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kaderden mi yani hep böyle mi olucak Allah korusun
Güncellemeler
+1 yıl
Bi doğru düzgün yorum yapan olsaydı…
Hayatımda, instagramımda kimsenin olmaması beni çok üzüyor, herkes mi böyle?
Cevapla