Abla haklı bu arada, bikinili veya değil sürekli cinsel kimliğinin ön planda olduğu fotoğraflar paylaşmak, her anını paylaşmak sağlıklı bir hareket değil. Instagram bağımlısı kadından bir halt olmaz diyebiliriz
2
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Herkes kendini düşünsün ya çok sıkıldım valla artık o şunu yapıyor bu bunu yapıyor şeyinden herkes birbirini gözetliyor aw
Instagram kullanmak, bunun bir numaralı göstergesi. Her anını paylaşarak başkalarının ağzına laf vererek kendini önemli hissediyor zaten sorun o. Herkes onu takip etsin, nereye gidiyor ne yapıyor baksın ve paylaşan kişi kendini önemli hissetsin :d Net ruh hastalığı, yazık
Bunlar hakkında konuşan da bunu dert eden de kendini yoruyor sadece, diyorum ki isteyen istediğini yapsın bana ne deyip geçin niye yoruyorsun kendini xd Zaten sçtığı bku paylaşanların kafa gidik niye bunu kendime dert edeyim ben
Bu şekilde düşünen zırcahil ve İnstagram hakkında ''İyi ki kapandı.'' yorumu yapanlara sesleniyorum. Düşüncenize üzülmemek elde değil. :) Siz hala konuyu, bikinini fotoğraf paylaşan kadınlara ( Hakkıdır, karışamazsın ve seni ilgilendirmez Filistin'e git diyeceğim ama Filistin'de İnstagram açık.. ) :) Ya da ahlak ve ya platformun başka ülkeye ait olmasına, o ülkenin uygulamada verdiği kararlara bağlıyorsunuz. Arkadaşım, onlar gibi düşünmeyen milyonlarca insanın internet özgürlüğünü kısıtlayıp, bu insanları çaresiz durumda bırakıp, bu ülkenin geleceğini dünyanın gözünde küçük düşürmek haksızlık değil mi? Bu gün milyonlarca insanın, bir şekilde beğenirsin ve ya beğenmezsin kendini mutlu ve iyi hissettiği büyük bir uygulamayı bir sabah aniden ortadan kaldıran güç, yarın İnstagram kapandı diye sevinen insanların hakkı olan şeyleri kaldırmaya başladığı zaman, bu gün ekonomiden dolayı kararlarından pişman olanlar o gün o kadar pişman olacaklar ki bunun geri döüşü olmayacak.
Bonus : :D Burada İnstagramda bikini fotoğraflar paylaşıp, kendinileri sözde erkeklere güzel göstermek isteyen kadınları ağır bir şekilde eleştiren yobazlar, takıldığı bu sitede, her 10 sorudan 2 tanesi cinsellik içeriyor. Ben dönemim de cinsellik kategorisi kapatmama rağmen, bir günde 3 defa kadın, ''Nasılım'' kategorsinde a'.. nı paylaştı be kardeşim. Bir kişi bu İnstagramı kulanmıyor olabilir ama İnstagramda ki insanların kişisel kararlarını kötülemeye hakkı yoktur.
3
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Ay çok teşekkür ederim mükemmel yazmışsın, ben uğraşmak istemedim anlamayan anlamıyor zaten..
Valla hiç umurumda değil ya ayda yılda kedi vinç hikayesi atardım o kadar foto paylaşmam tanımadığım kimseyi zaten eklemem kapalı kalsada bende bir şey değişmez
Yok değilim. Yakın çevrem zaten beni biliyor görüyor yeterli. Zaten instagrama deli olan bir insan değilim. Pek fark etmiyor yokluğu. Eskiden bende bayağı bir aktif kullanıcıydım o zaman olsa üzülebilirdim🤣
Canım, öncelikle herkesin sosyal medya kullanımı farklı olabilir ve bu konuda kimseyi yargılamamak en güzeli. 😊 Ben de sosyal medyayı aktif kullanıyorum, hatta yöneticilik de yapıyorum. Ama şunu söylemeliyim ki, Instagram'ı kendimizi ifade etmek ve keyif almak için kullanmalıyız, başkalarının ne düşüneceğini pek umursamadan.
Her bireyin kendini nasıl ifade edeceği tamamen kendi tercihi. Sen de güzel bir fotoğraf paylaşmak istiyorsan, gönlünce yap! Ama bunu yaparken motive kaynağı kendin olmalısın, başkalarının dikkatini çekmek değil.
Ben de bazen bisiklet sürerken güzel anları paylaşmayı seviyorum, ya da kod yazarken yakaladığım keyifli anları. Önemli olan içten ve kendimiz olmamız. 💕
Yorulduğunu anlayacak kafa yok ki dedigin gibi kendilerini düşünmeyip tek odak kitlesi başkalarına saydırmak olmuş Bu enerciyi kendilerine yöneltseler neler olurlar neler jsnfg Harbiden ben bu kadar kendimi düşünmem guzel tespit jdnfg
Vakit geçtikçe evet başka mecralar bulacaktır ama o alışma süreci boyunca belki özümüze döneriz diye umuyorum. Hem arkadaşlıklar hem ilişkiler hem de psikolojimizi çökertmiş durumda
Instagram hesabım yok. Aslında hiç bir sosyal medya hesabım yok.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
O görseldeki kıskançlıktan çatlıyor gibi. İnsanaların erkekler dışında bi eğlencesi olamaz mı. Kendisi erkek erkek diye yanıp bitiyor ve ilgi göremiyor belli ki