Moralim çok bozuk kendimi işe yaramaz bi aptal gibi hissediyorum ya napıcam?

Herşey kötüye gidiyor ve bunların tek sorumlusu benmişim gibi geliyor ama birşeyde yapmadım igrenc hissediyorum kendimi? :(
Moralim çok bozuk kendimi işe yaramaz bi aptal gibi hissediyorum ya napıcam?
Cevapla