Kendimi iyi hissetmiyorum, hayatımı güzelleştirmeye nerden başlamalıyım?

4 yıl önce biten, 2 yıl sürmüş ve erken yaşta yapılmış bir evlilik sonrası hayatıma duygusal anlamda kimseyi almadım. Kiminle konuşsam tek beklentisi fiziksel yakınlık oldu. Bir süre sonra ben de buna böyle alıştım. Yoruldum arkadaşlar, birine güvenmekten birini sevmekten kaçar korkar oldum. Yaşım daha 28, şu dönem çalışmıyorum mesleğim gereği yaz sezonu çalışıyorum pandemi varken her yer kapalı evde dinleniyorum zaman geçiriyorum. Tek yaşamak bazen problem oluyor, bazen bu şehri arkamda bırakıp gitmek istiyorum. Yeni bir şehir yeni bir başlangıç diyorum ama bir adım atamıyorum. Ne yapmalıyım?
Kendimi iyi hissetmiyorum, hayatımı güzelleştirmeye nerden başlamalıyım?
Cevapla