Senelerdir aynı apartmanda yaşadığınız ama hiç tanımadığınız görmediğiniz bir insan hakkında ne düşünürsünüz?

Bu ben oluyorum 8 senedir apartmanda yaşıyorum bir sürü daire var ama hiç evden dışarı çıkamadığım için kimseyi görmedim tanımıyorum beni de hiç kimse görmedi tanımıyor yan komşu karşı komşu bile tanımıyor görmedi beni resmen ölü gibiyim yaşadığımı mahallede kimse bilmiyor desem yeridir yemin ederim doğru söylüyorum Allah biliyor durumumu hep işsizim asosyalim ve hiç evden dışarı çıkmıyorum
Senelerdir aynı apartmanda yaşadığınız ama hiç tanımadığınız görmediğiniz bir insan hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla