Duygusalığı nasıl kontrol edebilirim? Çok kırılğanım mesla bi bardak kırıldı bu gün evde ağladım.. Ve herkese çabuk canım acır yazık günah diyorum.. Hayır deme gücüm pek yok Kendimi aşırı yanlız his ediyorum neden?
Duygusal olmak kötü bir şey mi? Duygusallığın sebebi ne olabilir?
yaşadıkları insanı duygusal yapar. bunu aşmak zor mesela bende de aynı durum var terapi gördüm kitaplar önerildi ilaçlar kullandım ama bir faydasını görmedim daha sonra bir gün otururken düşündüm ya dedim kendine sen iyi geleceksin bunu aşmak istiyorsan cemre yap bir şeyler böyle bakış acımı degistirdim daha sonra tam duygulandigim an müzik açtım daha sonra kafamda bu müziği canlandırdım eglendiriyorum kendimi kafa da bitiyor aslında her şey şu an çok çok duygusalsam azaldığını görüyorum
Zihin calistirman gerekir. Herhangi bir üzüntü anında a bu da böyleydi ya da böyle olmalı böyle yapmalıyım diye düşündüğün zaman duygusallik gider. Ama evet çok zihin çalıştırdığıda da gün gelir bir bardagin kırılmasına ağlarsın.. dengede olman gerekir. Ama acı eşiği diye bir şey var. Oraya ulaştığında bir kez, daha duygusal olamıyorsun.. umarım o acı eşiğine gelmeden bu durumdan kendi iradenizle cikabilirsiniz 💕
elbette kötü değil bu insan olduğumuzun en güzel göstergesidir. bununla birlikte Zarar görüyor muyuz şahsen evet hemde çok duygu anlamında önemsediğim sevdiğim insanlar aslında ayni hisleri görmeyince de duygusallik burda yıkıyor üzüyor evet ama ben buna rağmen duygusal olmayı ve insan olmayı secenlerdenim... beni üzüyor olmasına rağmen...
Duygusallık kontrol edilemez fakat arada bir bastırılabilir.. Özellikle çok bastırırsanız bir hastalığa yakalanırsınız çünkü beyin seni rahat hissettirir sende sürekli bunu içine atarsın bu sefer organlar zarar görür ve psikolojik sorunlar ortaya çıkar kesinlikle önermiyorum duygusallık iyidir 😂😂😂
Duygusal olmak iyi birşey zaten bizim insanımızin çoğu duygusal. Biraz kontrol etmeye çalış duygularını İzle ne hissettiğini ve neden hissettiğini gözlemle bu iyi gelebilir. Netflix de meditasyon rehberi diye bir belgesel dizi var onu izleyebilirsin.
Duygusal olmak kötü bir şey değil ancak kötü bir şey olarak lanse ediliyor orası da ayrı bir şey. Ha kişiye eksisi oldukça fazla ama duygusu var sonuçta değil mi? ya olmayanlar ne yapsın?🤔
Duygusallık demek ortalama olarak duyguları diğer insanlardan daha fazla hissetmek demek. Ben de duygusalım. Ve yine doğsaydım yine duygusal olmak isterdim. Ancak hayatta başarılı olmak için biraz da kendine odaklanmak gerek. Duygusal insanlar bunu başarmakta biraz zorlanıyor.
Duygusal olmak çok güzel bisey aslında duyguların güçlü olduğu için ister istemez iyi bir insan hâline geliyorsun kimseyi kırmıyorsun kimseye kötü bisey demiyorsun ve bu seni ıyi bir insan yapar bence
Ya knk işim yok gücüm yok arkadaşım yok kafa dağıtıyorum işte ne yapyım
Cevap sahibi
+1 yıl
Ya kanks isin yok gucun yok arkadasin ben varim ne kadar uzak olsak bile ama durduk yere neden gunaha girmis oluyon, hatta dinden cikabilirsin cok muhim bi konu bu haberin olsun, bu fal buyu konular cok onemli konulardir...