Duygusal olmak kötü bir şey mi? Duygusallığın sebebi ne olabilir?

Duygusalığı nasıl kontrol edebilirim?
Çok kırılğanım mesla bi bardak kırıldı bu gün evde ağladım..
Ve herkese çabuk canım acır yazık günah diyorum..
Hayır deme gücüm pek yok
Kendimi aşırı yanlız his ediyorum neden?
Duygusal olmak kötü bir şey mi? Duygusallığın sebebi ne olabilir?
Duygusal olmak kötü bir şey mi? Duygusallığın sebebi ne olabilir?
Cevapla