Annem üstüme çok geliyor moralim çok bozuluyor.. Bir bakar mısınız lütfen?

Bu sene üni. sınavına girdim ama istediğim yer olmadığı için seneye hazırlanmaya karar verdim. Çünkü bütün hayatım boyunca yapacağım mesleği seçiyorum ve istemediğim bir işi tüm hayatıma mal etmek istemiyorum bir sene daha sıkarım dişimi geri kalan hayatımda rahat ederim benim düşüncem bu.. Annemse sürekli ders çalış bu sene gibi olmasın diyip duruyo onu da anlıyorum benim iyiliğimi düşünüyo ama bazen gerçekten sınırı aşıp beni çok üzüyo geçen kuzenlerimin yanında noldu sanki verdiğim paralar çöpe gitti dedi bu lafı çok ağırıma gitti böyle konuşarak moralimi bozuyo ve doğal olarak bu da ders çalışmama engel oluyo ne yapacağımı şaşırdım bir akıl verin lütfen :(
Annem üstüme çok geliyor moralim çok bozuluyor.. Bir bakar mısınız lütfen?
Cevapla