AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
212Cevap
Eğer bahsettiğiniz Erkek "Davar" ise ome göre evet olur ama bana göre bu eziklik değil alfalık tır
Ezik olmanın ne demek olduğunu bir çok insan bilmiyor bence önce ezikliginn ne olduğunu öğrenmeli
Abi birakin bu yalanlari valla gayette ezik yerine koyuyorlar herkese öyle diyorlar iş uygulamaya gelince yok kalp söz dinlemezmis yok gönül bağlandı bile hadi oradan gayette şerefsiz hayatını seven erkeğe aşık olup onun peşinden gidiyorlar bu iyi erkek seviyorum diyenler cidden samimi gelmiyor samimi değilsiniz bide aşağıya çekici yazmışlar sorsan çıktığı insanları her bok var her türlü ibnelik var
Hayatını s*ken olacak o
Bence hem kadın hem erkek her zaman kibar ve naif olmalı.
Kaba ve mağara insanları ancak böyle düşünebilir. Normal olan bunu eziklik olarak adlandırmaz bence.
Hayır ama erkekte bazen kendini bilmemeli ağırlığı olmalı çok zayıf olmamalı
Bizim toplum normlarımıza göre soruyorsun galiba 😅
Bi çok kadın maço erkek istediğini açıkça söylemekten çekinmiyor. Tüm maçolar tüm kezbanları alsın da düzgün erkekler de kadınlar da rahatlasın yav
Hayır, kesinlikle asil ruhlu bir insan olduğunu simgeler, sembolize eder.
Öyle diye diye ortalık kaba hanzolardan geçilmez oldu. Kibar naif erkekler candır
hayır ezik oldugunu göstermez hem cinslerinin yanı sıra insan oldugunu gösterir
Hayır ilgisi yok
Yerine göre davranıyordur belki
Olması gereken o bazı kızların gözünde eziklik, ozguvensizlik olarak algılanıyor.
Kibar bir erkek ezik olmaz ozguven i yüksek olur.
Kibar davranmasını bilen biriyim ezik hiç değilim :)
Kızlar böyle erkekleri beğenir ama odunlarla evlenir 😂
Kesinlikle ezik değildir. Sayıları az ve çok değerliler.
Niye ezik göstersin ama süzmeler varya onlar işte insanı sinir ediyor. Güçsüz duruyor
Asla aksine ne kadar beyefendi olgun biri olduğunu gösterir nerde böyle adamlar..
Ne yani ben şimdi kibar centilmen olduğum için ezik mi oluyom.. saçma bence
Aslaaa. Hatta ben böyle birini istiyorum varsa gelsin😂😂😂
Ezik göstermez ama karşı tarafın eline çok büyük kozlar geçer ve canını okurlar bu tip erkeklerin.
Kibar insanları severim ve çok iyi anlaşılırım ama hanzoları kaba insanları hiç sevmem...
Eziklik değil, göstereceğin tavır yerine kişisine göre değişir
Allah aşkına böyle düşünen mal var mı ya? Asıl kibar ve naif olması onun artı özelliğidir.
öyle bir dönemdeyiz ki kadın da erkekte nazik ve kibar olsa ezik gözüyle bakılıyor. alakası yok.
Aksine! Daha çekici kılar kadın önemsediğini hisseder.
Centilmen ve kibar olmalı ama naif olmamalı, yoksa çok ezilir ve üzülür.
Neden normal davranmak yerine böyle davranalım yaranmak için ki doğal olmayı seviyorum.
Hayır etmez etrafındaki insanlara değer verdiğini gösterme şeklidir.
Benim için ezik değil. Kibar erkek tercih ederim maço olmasından iyidir.
Günümüzde öyle olanlar değer verilmiyor çok afedersiniz s ** Ken yaranıyor
Kibar erkek dünyanın her yerinden beğenilir, bir tek bizim kezbanlar beğenmez, gider maço tiplere aşık olurlar zaten sonra dayak yedikleri görüntüleri görüyoruz haberlerde
Hayatımda daima naif centilmen biri oldum asla kötü tarafları da olmadım zlo böyle
Ben ezik olduğumu düşünmüyorum ancak aklı eren insanların arasına girene dek sanırım bi şansım yok
Bence alakası yok. Damarına basılınca nerden nasıl birşeyin çıkacağı hiç belli olmaz 😂
Hayır canım. Neden öyle olsun. Romantik erkek her zaman kadınlar tarafından beğenilir. 😎
Aksıne yerı gelınce keskın cevaplarını hayır demeyi ve cızgılerını saygılı bır sekılde karsı tarafa aktarabılen guclu ozguvenlı ve centılmen erkek tamam demektır
Maço-Kıro ne denirse artık. Bu tiplerin peşine takılanların ne düşündüğünün önemi yok.
Nezaketli olmakla, silik-ezik olmak birbirine karıştırılmamalı. İnsanlık tarihi boyunca erkek figürü güç ve kudreti temsil etmiş. Korumayı, kollamayı, sahip çıkmayı misyon edinmiş.
Erkek çevresinde ki her canlıya nezaketli davranıp, şefkat göstermeli. Yeri ve zamanı geldiğinde ise dimdik ayakta kalabilecek kadar güçlü olabilmeli.
Türkiye'de evet. Sonra çıldırtana kadar ezmeye calisir sömürmeye çalışır o kız
Aşırısı bana saçma geliyor
Her kadına aynısını yapan eziktir
Fakat sevdiğine yapan değildir
Hemcinslerim bu durumu malesef kullanıyor. Kadın erkeğe ne kadar naif ve kibar oluyosa erkeğin de aynı seviye de olması lazım.
Yani erkeklere demek istediğim şu:size karşı aynı şekilde naif ve kibar davranmayan bir kadına kibar ve naif davranmayın. Seviyenizi düşürür. Kimsenin kimseden bir üstünlüğü yok.
Hayır gayette güzel kibar olmak. Kadın narin çiçek olduğu için narin olarak davranılması lazım
Erkeğin centilmen, kibar ve naif olması onu ezik göstermez, ezik değildir ama ilkel yaşam tarzının hakim olduğu toplumlarda böyle kimseler ezik olarak algılanıyor. Maalesef bu bizim toplumumuzda da yaygın. Bu özelliklerden çok çektim...
hak eden kişi için eziklik göstergesi değil ama hak etmeyen için ise tam tersi
peki sizin düşünceniz nedir soruyu sorduğunuza göre merak ettim
Açıklamada yazmıştım :)
fark etmedim kusura bakma sitede yeniyim de :)
Oke :)
isin icinde Turk kizlari varsa sadece bir yerlerini kaldirir diye dusunuyorum
Yanlış düşünüyorsun
yotumuna katilmayi cok isterdim ama malesef...
Genelleme yapmasak yine
istisnalar kaideyi bozmaz diyelim
Kesinlikle eziklik değildir ama kibar olmak için kendi kararlarını geri planda tutup önceliği sürekli olarak karşıya verirse evet bu ezikliktir aksi halde kibarlık ve naiflik her erkekte olması gereken davranış bence.
Aynı ben. Centilmen, kibar ve naif. Bu arada resimde ki hatunu tanıyan var mı?
Ne eziği öyle erkek var mı ki hayal unsuru sadece ben öyle bir erkekle karşılaşmadım, öyle birisi varsa birde Zeki ve akıllıysa tadından yenmez😍
Eğer uygun ise zatialinizle tanışma şerefine nail olmak isterim, ben burada yeniyim hesabımı daha 10 dakika açtım mesaj atamadım mazur görün beni @NataliaPortman
Bunuakıllı bır kısı yazmammalı
erkek naif kıbar nazıl koruyucu olmalı
bu ezıklık asla degıl her daim sanayıdekılerle muhattabın yoksa kaba olmaya gerekte yok
Pardon? 😃
Senı kastetmedım hemen tıslama genel olarak yazdım. Ezıklıgın tanımı bu degıl cunku
La havle.. bugün herkes bi agresif yine :D
Yok be cok naifim bugun
Aksine janti gösterir. Ancak fazla da abartmamak gerekir bazı kadınların kafasında farklı şeyler oluşabilir.
Yeni nesil gerçekten içler acısı yaa maalesef
Erkeğin öyle olması lazım kibar centilmen naiff zaten bunları karşı tarafa karşı sergileceği tavır ve davranıştır aksi nasıl olabilir ki
Aynen öyle. Sever deger verir kibar olursan basit görür kadın oynar dolandırır. Döven satan asaglayan tecavüz eden alkol madde bagımlısı yapıp hayatını diken erkek lere köpek olmayı seviyorlar
Böyle olduğum içi ezik yaftası yiyecek isem bundan onur duyarım
Asla
Hanzo krolar ezik görünür.
Centilmen kihar ince ruhlu kisilerin hastasıyız❤️💞
Kibar bir erkek daima kazanacak olan erkektir sevdiğinin kalbini mesela 😊
Bu saydıklarınız iki cins için geçerli olmalı, saygılı, efendi, hanımefendi, kibar ve naiflik insan olmanın gereğidir. Hayvan olanla diğerlerini hoş görür.
Kadınlar kibar erkekleri cinsel yönden de pasif erkek sanıyorlar o yüzden serseri erkek seviyorlar.
Kimin çükü büyük, performansı yüksek bilemezsiniz..
bir çok kadında kontrol altında tutulma duygusu maalesef var. bunun orta yolu, anlayışlı olmak lazım. her iki cins için de geçerli bu. kibarlık, nezaket ve saygı.
Hayır. Toplum öyle algılasa da yanlış bir yaklaşım.
Ezik gostermez
fakat bunun kiymetini bilen bir kadin olmali