
İyiyim..
iyi olmalıyım güçlü olmalıyım
bu darbede yıkmamış olmalı beni
Ben dünyaya kafa tutarım..
Ama iyi değilim..
Anlıyor musun hiç iyi değilim..
En klişe sözcüktür nasılsın diye soran herkese aynı cevabı veririz iyiyim iyi olmak gerektiğinin kanısına varıyor insan çünkü nedense kötü olsa mutsuz olsa öfkeli olsa çaresiz olsa bile birisi sorsa iyiyim cevabını veriyor herkes..
Bu güçsüz görünmekten korktuğu için olabiliyor ya da neden iyi olmadığını açıklamak istemediği için olabiliyor.. herkes mutsuz ama iyi herkes öfkeli ama iyi herkes iyi ise bu kötü ruh hali olan canı yanan mutsuz olanlar nerede?
Herkesi boş verin
kendine ben nasılım sahi diye sorduğunuz da
Ben iyiyim diyebiliyor musunuz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer