Sizce nasılsın sorusuna sadece " İyiyim" diye karşılık vermek yanlış mı?

Nasilsin sorusunu soran kişinin hatırını sormamak yanlış mı

Sizce nasılsın sorusuna sadece " İyiyim" diye karşılık vermek yanlış mı?
Cevapla