Gece yatağıma girdiğimde uykum yoksa uyuyamam; bilirim uyumam gerek ama zorlasamda boşuna. Bu genelde bir şeye çok üzüldüysem, kafamda bir sürü düşünce varsa ve sinirliyken olur. Onun yerine kalkıp ya bir kahve yapıp iyice uykumu kaçırırım sabahlarım, ya da kalkıp müzik dinlerim resim çizerim.
Ozamanlar telefonlar yoktu kimsede dışarıya çıktım baktım kimse yok eve geri döndüm biraz sonra çıkarım yemek yiyeyim diye. Geldim evde kimse yok biyere gitmişler, yemeklere baktım. Dedim biraz sonra yerim az uyuyayım bari vakit geçsin. Saat akşam 6 civarıydı. Bir kalktım sersem gibiyim saate baktım saat akşam 7 olmuş ulan 1 saat mi uyumuşum dedim. Baktım evdekiler gelmemiş daha. Yemek yiyeyim dedim yemekler değişmiş. Meğer 25 saat uyumuşum 😂
Keşke o kadar kısa sürede uyuyabilsem. Gözlerimi zor açtığım bir zamanda çok fazla uykum varken bile en az 30 dakika sürüyor uykuya dalmam. Uykum yoksa zaten hiç uyuyamam, 2-3 saat döner dururum yatakta. ☹️
Hayatta uyuyamam. Hayallere dalarım. Ileride evleneceğim kadını düşlerim. Nasıl biri olacak? Onunla neler yapacağız fakan filan 🥰. Sonra ağlarım uykum gelir yatarım
Hayir asla. Yataga giriyorum ama 3 saat telefon elimde. Youtube, instagram, twitter, KS Uykum gelene kadar buralara bakiyorum. Ama mesela kitap okuduğum geceler 15-20 dakikada gelir uykum 😂
Kapışabılıriz belkı zaman tutmadım ancak bende genelde kafamı koyar koymaz uçuşa gecerım :) Ama bir okadarda cabuk uyanırım hatta mısal ben uyurken en derın fazda bıle bırı yanıma 2 metre yaklaşsa hıssedıp uyanırım , onuda anlamıs degılım ama uykum yokken uyumam heralde. Bana 5 saat delıksız uyku fazlasıyla yetıyor
😄 alarm çalınca dinlendirmeye çalışıyorsun oda olmuyor dimi 2- dakka 3- dakkaya kalkarım diyosun bi bakmışssın 1.2 saat geç kalmıksınn sonra Aaannaannı avradını geçç kaldımm